۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹

مدیركل كمیته امداد خراسان شمالی:

۸۰۰ خیر به جمع حامیان ایتام و نیازمندان خراسان شمالی پیوستند

۸۰۰ خیر به جمع حامیان ایتام و نیازمندان خراسان شمالی پیوستند

بجنورد - مدیركل كمیته امداد خراسان شمالی از جذب ۸۱۷ حامی برای ایتام و خانواده های نیازمند این استان در ماه مبارک رمضان امسال خبرداد.

عباس اهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با جذب این تعداد حامی، ۸۳۷ یتیم و خانواده نیازمند این استان دارای حامی شدند.

وی اظهار داشت: از این تعداد ۳۴۱ حامی در راستای اجرای طرح اكرام  برای ۴۰۳ نفر از ایتام تحت پوشش كمیته امداد استان جذب شد.

اهرابی با اشاره به اجرای موفق طرح محسنین و با نقش آفرینی صدا و سیمای مرکز استان افزود: در راستای اجرای این طرح نیز ۲۸۸ حامی برای ۲۵۹ خانواده نیازمند این استان جذب شد.

اهرابی تعداد حامیان طرح بیمه آتیه ایتام را نیز۲۰ حامی برای۲۰ یتیم استان اعلام كرد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی همچنین با اشاره به اینكه خانواده های نیازمند و بیمار تحت پوشش این نهاد در پرداخت هزینه های درمان با مشكلاتی مواجه هستند، گفت: كمیته امداد با اجرای طرح شفا در تلاش است تا حامیان و خیرین بیشتری را برای بیماران نیازمند تحت پوشش كمیته امداد جذب كند.

وی اضافه كرد: این در حالی است كه طی مبارك رمضان امسال در راستای اجرای طرح شفا ۱۶۸حامی برای ۱۴۸ بیمار نیازمند استان جذب شد.

اهرابی افزود: در اجرای طرح كوثر نیز چهار خیر به چهار نوعروس تحت پوشش این نهاد حمایتی جهیزیه اهدا كردند.

وی گفت: در طرح اطعام ماه مبارك رمضان نیز ۸۵ هزار و ۷۷۰ نفر اطعام شدند كه بیش از هفت میلیارد ریال برای اطعام این تعداد هزینه شد.

مدیركل كمیته امداد خراسان شمالی اجرای طرح مفتاح الجنه را یكی دیگر از طرح های كمیته امداد در راستای بازدید مسئولین از مددجویان و در جریان قرار گرفتن مشكلات آنان عنوان و تصریح كرد: در اجرای این طرح نیز ۱۲۷ خانواده با ۳۱۰ میلیون ریال از سوی مسئولین استان كمك شدند.

کد خبر 2870832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha