۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۹:۴۷

مدیرکل ورزش و جوانان:

پروژه های ورزشی خراسان شمالی هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

پروژه های ورزشی خراسان شمالی هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

بجنورد- مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی با اشاره به وجود ۷۸ پروژه ورزشی نیمه تمام در استان، گفت: افزون بر هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح های ورزشی نیمه تمام خراسان شمالی لازم است.

به گزارش خبرنگار مهر، امین رشیدلمیر شنبه شب در آیین تجلیل از خبرنگاران ورزشی خراسان شمالی، با اشاره به پروژه های ورزشی نیمه تمام موجود در استان اظهار کرد: در حال حاضر ۷۸ طرح نیمه تمام ورزشی در خراسان شمالی باقی مانده که غالب این طرح ها در دولت های نهم و دهم کلنگ زنی شده اند.

وی با بیان این که طرح های مزبور پس از پیشرفت های چند ده درصدی به دلیل کمبود منابع و اعتبار به صورت نیمه کاره رها شده اند، افزود: برای تکمیل این طرح ها بیش از هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

رشیدلمیر با تأکید بر این که اتمام و بهره برداری از این طرح ها نیازمند اختصاص اعتبار ویژه به پروژه های ورزشی است، تصریح کرد: اگر روند کنون تخصیص اعتبارات به پروژه های ورزشی تداوم داشته باشد، برای اتمام و بهره برداری از پروژه های ورزشی نیمه تمام این استان بیش از ۳۰ سال زمان لازم است.

وی با بیان این که رویکرد دولت یازدهم در قبال پروژه های نیمه تمام، تکمیل و بهره برداری از طرح های با پیشرفت فیزیکی بالا و پروژه های تاثیرگذار و توسعه ای است، اضافه کرد: بر این اساس حدود ۱۰ پروژه مهم ورزشی خراسان شمالی برای تکمیل و بهره برداری در دستور کار قرار گرفته است.

رشیدلمیر با اشاره به این که در ابتدای دولت یازدهم غالب پروژه های ورزشی نیمه تمام در استان به دلیل محدودیت های اعتباری و لزوم جانمایی جدید غیرفعال بود، اظهار داشت: اما با حمایت های وزارت ورزش و جوانان این پروژه ها در دست اجرا قرار گرفته است.

وی با بیان این که ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بجنورد بزرگترین پروژه نیمه کاره ورزشی استان است که از سال ۸۹ آغاز شده و همچنان نیمه تمام است، افزود: برای تکمیل مجموعه ورزشی شش هزار نفری و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بجنورد حدود ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی در ادامه با اشاره به اقدامات دولت یازدهم در حوزه ورزش و جوانان، با بیان این که در این مدت با حمایت مالی دولت یازدهم، اعزام بازیکنان خراسان شمالی به رقابت های ورزشی ملی، آسیایی و بین المللی رشد مناسبی داشته است، اظهار کرد: همچنین در سال جاری میزان مدال آوری ورزشکاران خراسان شمالی به نسبت پارسال ۲۰ درصد بیشتر شده است.

کد خبر 2878448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha