۱۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۴:۰۹

نایب رئیس هیئت تنیس قم به مهر خبر داد:

پیروزی آریا گرانول و ویونا اسپورت قم در لیگ تنیس آینده سازان

پیروزی آریا گرانول و ویونا اسپورت قم در لیگ تنیس آینده سازان

قم - نایب رئیس هیئت تنیس استان قم از پیروزی تیم‌های آریا گرانول و ویونا اسپورت قم در لیگ تنیس آینده سازان کشور و شکست خاتم برابر استقلال تهران خبر داد.

فائزه خداکرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات تنیس آینده سازان کشور روز گذشته در تهران ادامه پیدا کرد و ۲ تیم قمی برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

وی افزود: در مسابقات برگزار شده تیم تنیس آریا گرانول قم موفق شد تیم امیران آذربایجان غربی را شکست دهد و مسابقه دو تیم همشهری ویونا اسپورت و کارخانجات سنگ صالح با برتری ویونا به انتها رسید و تیم خاتم نیز برابر استقلال بازنده شد.

نایب رئیس هیئت تنیس استان قم گفت: در مسابقه تیم‌های ویونا اسپورت و سنگ صالح قم، ویونا اسپورت موفق شد با پیروزی در ۲ بازی انفرادی و با برتری سپهر سهرابی و ارکین توتونچی حریف خود را شکست دهد.

خداکرمی بیان داشت: تیم آریا گرانول قم نیز در مسابقه با امیران ارومیه با همین نتیجه پیروز شد که در این مسابقه علی دکمه چین و علی سیفی موفق به شکست تنیسورهای آذربایجان غربی شدند.

وی عنوان کرد: خاتم نیز در مصاف با تیم استقلال، ۲ بر یک بازنده شد که سهیل زندی فر تنها برنده قمی این بازی در مسابقه انفرادی دوم بود اما استقلال با برتری در مسابقه دوبل فاتح نهایی این مسابقه شد.

نایب رئیس هیئت تنیس استان قم تصریح کرد: تنیسورهای قم در لیگ بر‌تر جوانان کشور نیز حضور دارند و مسابقات خود را به صورت دوره‌ای در این رقابت‌ها برگزار می‌کنند.

خداکرمی افزود: در حال حاضر ۲ تنیسور قمی در صدر رنکینگ تنیسورهای زیر ۱۸ سال و زیر ۱۶ سال کشور حضور دارند که این امر حاکی از رشد تنیس قم در رده‌های سنی پایه در عرصه کشور است.

کد خبر 2912400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha