۲۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۰۷

توسط انتشارات کتابسرای تندیس؛

«جاناتان استرنج و آقای نورل» از فردا وارد بازار کتاب می‌شوند

«جاناتان استرنج و آقای نورل» از فردا وارد بازار کتاب می‌شوند

رمان «جاناتان استرنج و آقای نورل» نوشته سوزانا کلارک از فردا یکشنبه ۲۲ شهریور، با ترجمه مصطفی رضیئی توسط انتشارات کتابسرای تندیس وارد بازار نشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات کتابسرای تندیس، چند عنوان ترجمه رمان جدید برای عرضه به بازار نشر دارد که یکی از آن ها، «جاناتان استرنج و آقای نورل» نوشته سوزانا کلارک است. این رمان در سال ۲۰۰۸ به چاپ رسیده و جزو یکی از رمان های پرفروش انگلیسی زبان بود.

«جاناتان استرنج و آقای نورل» در حال حاضر در ۳۱ کشور دنیا جزو رمان های پرفروش است و شبکه بی بی سی آمریکا نیز چندی پیش سریالی را با اقتباس از آن، تولید کرد. این رمان سرگذشت دو جادوگر در سال ۱۸۰۶ است که در ابتدای داستان با هم رفیق و در ادامه با هم رقیب می شوند. ترجمه این رمان به تازگی به چاپ رسیده و از فردا یکشنبه ۲۲ شهریور توسط کتابسرای تندیس وارد بازار نشر می شود.

کتاب دیگری که این ناشر برای عرضه آماده کرده، «موج پنجم» نام دارد که رمانی اثر ریچ یانسی است و توسط ویدا اسلامیه ترجمه شده است. این اثر در گروه ادبیات فانتزی جا می گیرد و یک فیلم سینمایی نیز با اقتباس از آن، ساخته شده است. هم کتاب و هم فیلم مذکور جزو آثار پرفروش ژانر خودشان هستند.

در این رمان، موجودات فضایی به زمین حمله می کنند و طی ۴ موج، انسان ها را از بین می برند. زمان شکل گیری داستان رمان، مربوط به موج بعدی یعنی موج پنجم است. این رمان نیز به زودی و طی روزهای آتی وارد بازار نشر خواهد شد. 

کد خبر 2913196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha