۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۲۱:۱۷

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان قم:

مسئولان نسبت به ورزش معلولان نگاه مهربانانه تری داشته باشند

مسئولان نسبت به ورزش معلولان نگاه مهربانانه تری داشته باشند

قم - رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان قم با بیان اینکه شخصی از کرج تاکنون ۲۲ میلیون تومان به ورزشکاران معلول قم کمک کرده است گفت: مسئولان نسبت به ورزش معلولان نگاه مهربانانه تری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد پیروزمنش غروب دوشنبه در مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش جانبازان و معلولان قم اظهار داشت: ورزشکاران جانباز و معلول قمی در عرصه ملی و بین المللی ورزشکاران موفقی هستند و نتایج این ورزشکاران در رویدادهای مختلف نشان می‌دهد که ورزشک معلولان در صورتی که بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد می‌تواند سکوهای افتخار را برای ورزش قم تسخیر کند.

وی افزود: ورزش جانبازان و معلولان همواره به دلیل مشکلات مالی و تجهیزاتی در شرایط دشواری قرار داشته است و ارزش مدال‌های ورزشکاران قم با انبوهی از مشکلات بیش از مدال‌های کسب شده ورزشکاران در رشته‌ها و استان‌های دیگر است.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان قم گفت: مسئولان نسبت به ورزش معلولان نگاه مهربانانه‌تری داشته باشند زیرا توجه به ورزشکار جانباز و معلول که در شرایط جسمانی و حتی روانی متفاوتی نسبت به ورزشکار سالم قرار دارد می‌تواند اثر مهمی در روحیه ورزشکار داشته باشد.

پیروزمنش بیان داشت: شاید مایه تأسف باشد که هزینه‌های مراسم تقدیر ما از ورزشکاران مدال آور قمی توسط شخصی از استان البرز پرداخت شد و این شخص که نمی‌خواهد نام وی فاش شود و نیازی به تبلیغات هم ندارد تاکنون ۲۲ میلیون تومان برای ورزش جانبازان قم هزینه کرده است.

وی عنوان کرد: خوشحال هستیم که امروز باشگاه ماهان تندیس حامی تیم بسکتبال جانبازان و معلولین قم است و امیدواریم شرایط به گونه‌ای پیش برود که این باشگاه بتواند حامی هیئت معلولان نیز باشد و اگر ما بتوانیم تنها ۱۰۰ میلیون تومان از یک حامی مالی نظیر ماهان تندیس جذب کنیم تمامی هزینه‌های ورزشکاران رشته‌های مختلف ما برای یک سال تامین می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان قم تصریح کرد: مراسم روز ملی پارالمپیک روز سه شنبه از ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود و قرار است ورزشکاران از مسیر درب اصلی ورزشگاه شهید حیدریان و از محدوده این ورزشگاه به شکل نمادین به سمت سالن رضاییان حرکت کنند.

پیروزمنش افزود:: با توجه به عزادار بودن مردم با توجه به حادثه منا و نزدیک شدن ماه محرم تصمیم بر این شد که مراسم روز ملی پارالمپیک حالت جشن و سرور نداشته باشد و جنبه‌های ورزشی آن تقویت شود البته برنامه‌هایی پرنشاط برای نونهالان و کودکان معلول در نظر گرفته‌ایم.

کد خبر 2939166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha