۲۸ مهر ۱۳۹۴، ۲۰:۰۴

استاندار خراسان شمالی:

امر به معروف و نهی از منکر در راس کار مسئولان قرار گیرد

امر به معروف و نهی از منکر در راس کار مسئولان قرار گیرد

استاندار خراسان شمالی گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی باید امربه معروف و نهی از منکر را در راس کارهای خود قرارداده و این موضوع را در جامعه تبدیل به فرهنگ کاری کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، سید علی اکبر پرویزی در مراسم نکوداشت فعالان عرصه امربه معروف و نهی از منکر اظهار داشت: اگر دستگاه های اجرایی در برنامه های کاری خود موضوع امربه معروف و نهی از منکر را عملیاتی کنند قطعا از بخش منکرات نیز دور خواهیم شد.

وی افزود: اگر قرار است جامعه اصلاح شود مسئولان، ائمه جمعه، کارکنان و مدیران دستگاه های اجرایی که مسئولیت خدمت به مردم را دارند، باید موضوع امربه معروف و نهی از منکر را در راس کار خود قرار دهند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی اظهار کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی که به عنوان ناظرین بر اجرای امور، وظیفه سنگین تری را در حوزه امربه معروف و نهی از منکر دارند باید در گام نخست امر به معروف و نهی از منکر را خود شروع کنند.

وی تصریح کرد: اگر امربه معروف و نهی از منکر را از خودمان شروع کنیم در این صورت می توان سیستم اداری را اصلاح و به سمت جامعه ای سالم که مورد نظر مقام معظم رهبری و شهدا است پیش رفت.

پرویزی با تاکید بر صداقت در رفتار، در سیستم اداری افزود: با رفتارهای دوگانه نمی توان شاهد اجرای امر به معروف و نهی از منکر بود.

وی تصریح کرد: اگر آمران به معروف و ناهیان از منکر در این حوزه خطا کنند باید پرونده امربه معروف و نهی از منکر را در جامعه بست، چرا که نمی شود برخلاف آنچه که می گوییم عمل کنیم که در این صورت نظام اداری از هم پاشیده خواهد شد.

پرویزی تصریح کرد: اگر بتوانیم معروفات را در جامعه اسلامی نهادینه کنیم زشتی ها و پلیدی ها به خودی خود پاک خواهد شد.

کد خبر 2945970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha