۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۸:۰۴

با شرکت اصحاب فرهنگ و هنر؛

صد و هفتاد و ششمین نشست کتابخوان کشور در مانه و سملقان برگزار شد

صد و هفتاد و ششمین نشست کتابخوان کشور در مانه و سملقان برگزار شد

مانه و سملقان- رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مانه و سملقان گفت: صد و هفتاد و ششمین نشست کتابخوان کشور با شرکت اصحاب فرهنگ و هنر به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

علی فیضی در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری صد و هفتاد و ششمین نشست کتابخوان کشور در شهرستان مانه و سملقان خبر داد و افزود: این نشست پیش از ظهر سه شنبه در شهر آشخانه، مرکز این شهرستان با حضور اهالی فرهنگ و هنر برگزار شد.

وی اظهار کرد: كتاب خوان عنوان نشست هايي است كه به منظور به اشتراك گذاري كتاب هاي خوانده شده و با هدف ترويج و تبليغ مطالعه در قالب معرفي كتاب برگزار می شود و در این نشست ها تلاش می شود تجربيات مطالعاتي افراد كتابخوان در فضايي صميمي براي ساير علاقمندان كتاب و كتابخواني به اشتراك گذاشته شود.

فیضی با اشاره به اهداف برگزاری نشست کتابخوان در مانه و سملقان، اضافه کرد: ايجاد عادت به مطالعه در اقشار مختلف جامعه، اشتراك گذاري كتاب هاي خوانده شده، معرفي كتاب هاي مفيد و كاربردي، ارتقای و توانمند سازي كتابداران از طريق مطالعه و آشنايي با شيوه هاي استاندارد معرفي كتاب از جمله اهداف برگزاری این نشست بود.

وی در مورد ارائه دهندگان در اين نشست کتابخوان نیز با بیان اینکه یکی از گروه های ارائه دهنده در این نشست کتابداران بودند، اظهار داشت: باتوجه به اهميت و ضرورت كتاب خوان بودن كتابداران و همچنين مطالبه جدي دبيركل نهاد از كتابداران در خصوص كتابخواني، مخاطب اصلي اين نشست ها كتابداران بودند.

فیضی با اشاره به مشارکت نویسندگان در صد و هفتاد و ششمین نشست کتابخوان کشور در مانه و سملقان، افزود: به منظور آشنايي و ارتباط نويسندگان و مخاطبان آنها، نويسندگان از جمله گروه هايي بودند كه در اين نشست تجربه هاي خواندني و نگارشي خود را به اشتراك گذاشتند.

به گفته وی فعالين رسانه حوزه كتاب، خبرنگاران و اهالي رسانه يكي ديگر از گروه هاي مدعو در نشست كتاب خوان بودند و افزون بر این اعضاي كتابخانه هاي عمومي، اعضای كانون‌هاي ادبي، اعضای كانون‌هاي مطالعاتي، اعضای كتابخوان كتابخانه از دیگر مخاطبين عضو كتابخانه هاي عمومي بودند که در نشست مزبور حضور داشتند.

فیضی  كارشناسان ستادي، شخصيت هاي مرجع فرهنگي هنري در جامعه مانند بازيگران، هنرمندان، ورزشكاران، شخصيت هاي ديني، علمي، سياسي و... تمامی علاقمندان و افرادي كه تمايل به ارائه معرفي كتاب دارند را از ديگر شركت كنندگان در نشست هاي كتابخوان در سطح کشور عنوان کرد.

کد خبر 2951627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha