۲۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۷:۴۸

با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان؛

امام جمعه جدید شهر معمولان معرفی شد

امام جمعه جدید شهر معمولان معرفی شد

پلدختر - در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد امام جمعه جدید شهر معمولان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسمی امروز جمعه با حضور آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، امام جمعه پلدختر، فرماندار پلدختر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی امام جمعه جدید شهر معمولان معرفی شد.

در این راستا طی حکمی از سوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور حجت الاسلام احمد حکیمی گیلانی به عنوان امام جمعه جدید شهر معمولان از توابع شهرستان پلدختر معرفی شد.

در این حکم آمده است: ضمن تقدیر و تشکر از جناب حجت الاسلام آقای مهدی عابدینی دام توفیقه، امام جمعه محترم سابق بر اساس مصوبه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و تایید حضرات آقایان علمای اعلام ایدهم الله تعالی جنابعالی از طرف مقام معظم ولی فقیه حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) به سمت امامت جمعه ب معمولان به مدت سه سال منصوب می شوید.

ان شا الله تعالی ضمن برگزاری این فریضه بزرگ الهی، مردم را نسبت به وظایف خطیر و حساسی که در رابطه با اسلام عزیز و انقلاب خونبار ملت شریف ایران دارند آشنا ساخته به وحدت و همبستگی دعوت کنید و از تفرقه و اختلاف برحذر دارید.

امید است روحانیون معظم، اهالی محترم به خصوص ارگان ها و نهادهای انقلابی فرصت را مغتنم دانسته همکاری لازم را در انجام هرچه باشکوهتر نماز جمعه در محل با جنابعالی داشته باشند از خدای تعالی موفقیت همگان را مسئلت داریم.

کد خبر 2965897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha