۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۹:۳۹

با حضور استاندار خراسان شمالی؛

گلزارشهدای شیروان گلباران و عطرافشانی شد

گلزارشهدای شیروان گلباران و عطرافشانی شد

شیروان - استاندار خراسان شمالی و هیئت همراه در ششمین سفر شهرستانی خود به شیروان، با حضور در گلزار شهدای این شهر نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار خراسان شمالی، شماری از معاونین و مدیران کل دستگاههای اجرایی استان که صبح سه شنبه برای انجام سفر یک روزه به منظور بررسی مسائل و مشکلات مردم به شهرستان شیروان سفر کرده بودند، با حضور در گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس این شهر، مزار شهدا را عطر افشانی و نسبت به آرمان های شهدا ادای احترام و با آنان تجدید بیعت کردند.

سید علی اکبر پرویزی و هئیت همراه، پس ازآن از مراکز آموزشی مدرسه علمیه برادران وخواهران شیروان بازدید کرد.

بر اساس اعلام استانداری خراسان شمالی، در این سفر یک روزه استاندار خراسان شمالی از کتابخانه مرکزی، پروژه مسجد جامع نیز بازدید و با شهرداران، دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا دیدار خواهد کرد.

حضور در نشست شورای برنامه ریزی، دیدار خانواده معظم شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه های سفر امروز استاندار خراسان شمالی به شهرستان شیروان اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار خراسان شمالی در بدو ورود به شهرستان شیروان از سوی فرماندار، امام جمعه شهرستان و مدیران دستگاههای اجرایی مورد استقبال قرار گرفت.

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 2969156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha