۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۱۷

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

سازش با استکبار هویت شهدا را زیر سوال می برد

سازش با استکبار هویت شهدا را زیر سوال می برد

اصفهان - رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سازش با استکبار به دلیل مسائل مادی به نوعی هویت شهیدان و جانبازان را زیر سوال می‌برد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر سه‌شنبه در کنگره ملی شهیده طیبه واعظی، اظهار داشت: شهادت شهیده واعظی درس ایثار و مقاومت را برای ما به ارمغان دارد.

وی افزود: اگر قرار بود مردم ما به علت مسائل مادی با استکبار سازش کنند چرا باید این همه شهید و جانباز تقدیم انقلاب شود، اگر با دشمنی که امروز درصدد نفوذ به کشور است سازش کنیم چگونه می‌توان جواب مادران شهدا را دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: شهیده واعظی حتی در مواجه با مأموران ساواک هنگامی که مأمور دست به چادرش می‌برد می‌گوید مرا بکشید اما دست به چادرم نگذارید، این شهید بزرگوار در این شرایط حساس افکار خود را متوجه دین و اطاعت پروردگار کرده است.

وی افزود: این شهیده بزرگوار به عشق لقاءالله و نزدیک شدن به خدای متعال وارد جامعه شده است و در همه حالات به حفظ حجاب، عفت و عبودیت پروردگار توجه دارد.

اصفهان هدف دشمن برای پیاده‌سازی فمنیسم است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز فمنیسم یکی از دروازه‌های نفوذ استکبار به کشور است، اضافه کرد: امروز اصفهان هدف دشمنان برای پیاده‌سازی فمنیسم شده است اما آنها باید بدانند زنان بصیر اصفهانی با تأسی از شهیده واعظی هرگز اجازه نمی‌دهند فمنیسم در اصفهان ایجاد شود.

سردار نقدی با بیان اینکه مسئله خانواده یکی از مسائل مهم امروز جامعه ماست، گفت: بانوی جوانی که در حال مبارزه مخفی با رژیم پهلوی و تحت تعقیب ساواک است و در شرایطی که هر لحظه ممکن است توسط ساواک دستگیر شود بچه‌دار می‌شود و به او محبت می‌کند و به تربیت فرزند می‌پردازد، لگویی برای زنان جامعه ما به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: احترام به پدر و مادر، توازن و فروتنی و صبر و ایستادگی از جمله درس‌هایی است که می‌توان از شهیده طیبه واعظی گرفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز به نام و یاد اسطوره‌ای در اینجا جمع شده‌ایم که شاید تصمیم گرفته است، پس از سال‌ها گمنامی و غربت به جامعه امروز ما سری بزند، تا پیام‌های جاودانه‌اش را به ملت ایران برساند.

وی با بیان اینکه زندگی شهیده طیبه واعظی درس‌های زیادی برای جامعه امروز ما دارد، افزود: عمر کوتاه این شهیده بزرگوار گنجینه ذخایری است که باید سال‌های سال آن را استخراج کرد و از زلال معرفت آن نوشید.

سردار نقدی تصریح کرد: درس‌های زندگی شهیده واعظی مهر باطلی بر تفکر افرادی است که تصور می‌کردند حضور زن در جامعه با بی‌بندوباری و کمرنگ کردن حجاب در جامعه مترادف است.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی بحث امروز کشور است، بیان کرد: شهیده واعظی در خانه تلاش می‌کرد و بیکار و مصرف‌کننده نبود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: زنان جامعه ما فعال‌ترین زنان جهان بودند اما امروز غرب قصد دارد که کار کردن در خانه را برای زنان جامعه ما بد جلوه دهد و زندگی سالم ایرانی‌ها را بر هم زند.

کد خبر 2977528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha