۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۷:۱۲

پس از پایان دیدار پرسپولیس و راه آهن صورت گرفت؛

رضایت اهالی ورزش از میزبانی شهرقدس/ ورزشگاهی که میزبان خوبی بود

رضایت اهالی ورزش از میزبانی شهرقدس/ ورزشگاهی که میزبان خوبی بود

شهرقدس-امکانات و نحوه میزبانی شهرقدس از دیدار تیم های پرسپولیس و راه آهن مورد رضایت اهالی ورزش قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر جمعه ورزشگاه شهدای شهرقدس برای نخستین بار میزبان یک تیم پرطرفدار و محبوب بود، به طوری که دیدار تیم های پرسپولیس و راه آهن در این ورزشگاه تازه التأسیس برگزار شد.

مسئولان شهرستان قدس طی روزهای اخیر، حضور  تیم پرسپولیس در این منطقه را به فال نیک گرفته و آن را ظرفیتی برای معرفی امکانات ورزشی شهر قدس و توسعه رشته فوتبال در این منطقه عنوان کردند.

طی روزهای اخیر هماهنگی و اقدامات لازم از سوی دستگاه های مختلف نظیر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی، اداره ورزش و جوانان و سایر ارگان های شهر قدس برای میزبانی شایسته این مسابقه به عمل آمد.

امکانات و نحوه میزبانی شهرقدس از دیدار تیم های پرسپولیس و راه آهن مورد رضایت اهالی ورزش قرار گرفت.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار این تیم مقابل راه آهن از مسئولان این مجموعه ورزشی تشکر کرد و اظهار داشت: باید از مسئولان این مجموعه ورزشی تشکر کرد که زمینه و شرائط برگزاری مطلوب این مسابقه را فراهم کردند.

همچنین محمدرضا احمدی گزارشگر دیدار تیم های پرسپولیس و راه آهن چندین بار از رسانه ملی از امکانات و تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری این مسابقه در شهرقدس تشکر و قدردانی کرد.

مسئولان باشگاه راه آهن نیز با توجه به امکانات ورزشگاه شهدای شهرقدس تصمیم گرفتند تا دیدارهای باقی مانده خود در لیگ برتر را در همین ورزشگاه برگزار کنند.

گفتنی است ورزشگاه شهدای قدس از هشت هزار صندلی تعبیه شده برخوردار است و همچنین سکوهای این ورزشگاه نیز قابلیت پذیرش ۱۲ هزار تماشاچی را دارا است.

کد خبر 3003148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha