۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۴:۱۱

در اولین روز ثبت نام داوطبان نمایندگی مجلس؛

۶ نفرداوطلب نمایندگی مجلس در خراسان شمالی ثبت نام کردند

۶ نفرداوطلب نمایندگی مجلس در خراسان شمالی ثبت نام کردند

بجنورد - با آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تا ساعت ۱۴ امروز، شش نفر در خراسان شمالی برای شرکت در انتخابات مجلس دهم، ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام آغاز ثبت نام داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح امروز، شش نفر از داوطلبان نامزدی دهمین دوره مجلس شورای، با حضور در ستاد انتخابات مرکز استان، فرم های ثبت نام را تکمیل کردند.

تا ساعت ۱۴ روز شنبه ۲۸ آذرماه ۹۴، در میان ثبت نام شدگان دو نماینده سابق شهرستان بجنورد که نمایندگی مردم این شهرستان را در دوره های اول و ششم مجلس شورای اسلامی برعهده داشته اند، دیده می شوند.

عباس مظفر نماینده مردم شهرستان بجنورد در دوره اول مجلس شورای اسلامی و رمضان وحیدی نماینده دوره ششم مجلس، از جمله کسانی بودند که در روز نخست ثبت نام با مراجعه به ستاد انتخابات شهرستان بجنورد، نام خود را در لیست داوطلبان مجلس دهم ثبت کردند.

همچنین چهار نفر از داوطلبانی که امروز به جمع داوطلبان ثبت نام شده در این استان پیوستند عبارتنداز از آقایان علی قربانی، علی اکبری، محمد رضا لنگری و مهدی غلامی.

برپایه این خبر، براساس تماس خبرنگار مهر با فرمانداران شهرستانهای شیروان و اسفراین امروز هیچ داوطلبی برای شرکت در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستانهای مذکور ثبت نام نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام وزارت کشور، ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز شنبه به مدت یک هفته در ستاد انتخابات کشور و فرمانداری های تابعه این استان ادامه دارد.

کد خبر 3003786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha