۱ دی ۱۳۹۴، ۹:۰۱

رئیس هیئت فوتبال خراسان شمالی:

هفته پایانی زیر گروه فوتبال خراسان شمالی برگزار شد

هفته پایانی زیر گروه فوتبال خراسان شمالی برگزار شد

بجنورد - رئیس هیئت فوتبال خراسان شمالی از برگزاری هفته پایانی زیر گروه فوتبال این استان خبر داد.

حسین جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این رقابت‌ها با پیروزی تیم فوتبال جاجرم در مقابل پیشگامان و فوتبال نادری در برابر فجر کارگران به پایان رسید و در پایان این رقابت‌ها تیم‌های فوتبال شهرستان جاجرم و نادری آشخانه به لیگ دسته یک استان صعود کردند.

جعفرزاده همچنین از برگزاری هفته سوم لیگ فوتبال امیدهای کشور خبر داد و گفت: در پایان هفته ششم مسابقات فوتسال گلستان ثامن با ۱۳ امتیاز وتفاضل گل بهتر نسبت به پیروان ولایت، در جایگاه اول جدول قرار دارد و تیم‌های پیروان ولایت ۱۳ امتیازی و متال استیل ۱۰ امتیازی در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

به گفته وی پیام انتظار بجنورد با دو پیروزی پی در پی در هفته سوم، روز گذشته مهمان تیم فوتبال پتوی لاله در اصفهان بود که یک بر صفر مغلوب این تیم شد.

جعفرزاده از برگزاری چهار بازی در هفته ششم مسابقات فوتسال استان خبر داد و گفت: هفته ششم رقابت‌های فوتسال با یک مساوی و سه پیروزی برای تیم‌های میزبان به پایان رسید.

وی افزود: در ادامه این رقابت‌ها متال استیل با نتیجه پر گل پنج برسه، از سد بنیاد بتن گذشت و شهاب شیروان با نتیجه دو بر یک از سد شهرداری راز عبور کرد، آشپزخانه مهر و گلستان ثامن به تساوی یک بر یک رضایت دادند و پیروان ولایت با نتیجه یک بر صفر از سد آهن آلات محمدی گذشت.

 

کد خبر 3006372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha