۱ دی ۱۳۹۴، ۱۶:۴۴

برانکو ایوانکوویچ:

هواداران بهترین جایزه را به من دادند/ بازیکنی از پرسپولیس نمی‌رود

هواداران بهترین جایزه را به من دادند/ بازیکنی از پرسپولیس نمی‌رود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران و علاقمندان با انتخابم به عنوان بهترین مربی نیم فصل بهترین جایزه را به من دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ درباره آخرین شرایط تیم فوتبال پرسپولیس و جلسه اش با علی اکبر طاهری، اظهار کرد: ما به خاطر مشغله کاری نتوانسته بودیم همدیگر را ببینیم ولی شب گذشته با هم تبادل اطلاعات داشتیم. قرار شد یکسری تمرینات در زمین شماره دو آزادی برگزار کنیم. همچنین درباره اردوی تیم صحبت کردیم و قرار شد برای برپایی اردو به دوبی برویم. البته هنوز این اردو قطعی نشده است.

وی افزود: با طاهری درباره مارکتینگ باشگاه هم صحبت کردیم. قرار شد در مصاحبه هایمان هم دقت کنیم که با چه رسانه ای و چطور صحبت می کنیم!

سرمربی پرسپولیس درباره انتخابش به عنوان بهترین سرمربی نیم فصل در برنامه نود، گفت: از تماشاگران و هوادارانی که به من رای دادند، تشکر می کنم. این بهترین جایزه و دستمزد برای من بود. با این حال مهمترین چیز برای من بازیکنان هستند چون بدون آنها نمی توانستم بهترین مربی بشوم و طارمی نمی توانست بدون آنها آقای گل شود. بیشترین استحقاق را بازیکنان دارند. پیشرفت پرسپولیس فقط کار من نبوده است.

برانکو در ادامه در پاسخ به این سئوال که آیا احتمال می‌دهید آخر فصل هم به عنوان بهترین مربی لیگ انتخاب شوید یا خیر؟ گفت: این مساله مهم نیست. واقعا مهم نیست که آخر فصل من بهترین مربی شوم و یا طارمی، آقای گل. مهم این است که تیم ما قهرمان شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با رد اخبار مربوط به جدایی چند بازیکن این تیم، گفت: هیچ بازیکنی از تیم جدا نمی‌شود و ما لیست خروجی نداریم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود مایکل اومانا در تعطیلات نیم فصل از پرسپولیس جدا خواهد شد؟ گفت: من چیزی در این باره نمی‌دانم و از آن بی‌خبرم. البته این طبیعی است که بازیکنان خوب ما برایشان پیشنهاد بیاید.

برانکو در خصوص جذب بازیکن جدید هم تاکید کرد: فعلا چیزی مشخص نیست. در این باره فقط یک طرف تصمیم نمی‌گیرد، بلکه باید سه طرف یعنی باشگاه مبدأ، بازیکن و باشگاه مقصد با هم مذاکره کنند.

سرمربی پرسپولیس در پایان درباره دیدار تیمش با پدیده در هفته شانزدهم لیگ برتر، گفت: طبیعی است که بازی سختی داریم. هر تیمی مقابل ما قرار می‌گیرد، بیش از حد تلاش می‌کند. من بارها گفته‌ام که لیگ وضعیتی دارد که هر تیمی می‌تواند از تیم‌های دیگر امتیاز بگیرد و هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست.

کد خبر 3007036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha