۱ دی ۱۳۹۴، ۲۰:۰۵

گزارش تمرین عصر سه شنبه تیم فوتبال امید؛

انجام کارهای تاکتیکی در چند گروه/ استقبال خوب تماشاگران از تمرین

انجام کارهای تاکتیکی در چند گروه/ استقبال خوب تماشاگران از تمرین

تیم فوتبال امید ایران که در بندرعابس اردو زده است عصر سه شنبه نیز تمریناتش را پیگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تمرین امروز تیم امید نیز با استقبال پرشور تماشاگران بندرعباسی مواجه شد که در ورزشگاه خلیج فارس حضور پیدا کرده بودند و به تشویق بازیکنان و کادر فنی تیم امید پرداختند.

بعد از صحبت های ابتدایی خاکپور، بازیکنان زیر نظر طباطبایی به گرم پرداختند که با انجام حرکات ترکیبی کوتاه با توپ و استارت های کوتاه و بلند انجام شد.

در بخش ابتدایی تمرین، بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند که مدافعان زیر نظر خاکپور به مرور اصول دفاعی پرداختند و گروه دیگر که شامل عناصر تهاجمی می شدند زیر نظر طباطبایی کارهای ترکیبی پشت محوطه جریمه و گلزنی را در دستور کار داشتند. در این بخش عابدزاده و محسن زاده دو دروازه بان حاضر در اردو بصورت چرخشی درون دروازه ایستادند و عکس العمل های خوبی روی ضربات مهاجمان نشان دادند.

در مرحله بعدی تمرین، بازیکنان در قالب دو گروه زرد و بنفش و در یک نیمه زمین به بازی پرداختند و برنامه های تاکتیکی مربوط به دفاع و حمله را مرور کردند. در طول این بازی جدی و پرفشار، خاکپور و طباطبایی نکات فنی لازم را به بازیکنان گوشزد کردند و بر اجرای درست خواسته های کادرفنی تاکید داشتند.

بعد از پایان تمرین و هنگام خروج از ورزشگاه، تماشاگران با ازدحام مقابل درب خروجی با بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم امید عکس یادگاری گرفتند.

آخرین تمرین تیم فوتبال امید در اردوی بندرعباس، صبح فردا برگزار می شود و عصر فردا اردو به پایان می رسد.

کد خبر 3007045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha