۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۵۰

اکران فیلم‌های جشنواره اشراق در قم آغاز شد

اکران فیلم‌های جشنواره اشراق در قم آغاز شد

قم - مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم‌ اشراق در سینما ونوس قم آغاز شد و قرار است طی دو روز سه‌شنبه و چهارشنبه تمام فیلم‌های راه یافته به جشنواره به نمایش گذاشته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاحیه سومین جشنواره فیلم اشراق قبل از ظهر سه‌شنبه با حضور طلاب هنرمند و مسئولان فرهنگی در سالن سینما ونوس قم برگزار شد.

دبیر سومین جشنواره فیلم اشراق در این مراسم با اشاره به ویژگی‌های خاص سومین دوره جشنواره ابراز کرد: آثار سومین دوره فیلم اشراق از لحاظ کمی و کیفی و حرفه و هنری بودن در جایگاه جشنواره تخصصی کشور قرار داشت.

مهدی بنکدار افزود: ما بخش‌های ویژه‌ای را در سومین دوره این جشنواره اضافه کردیم و از جمله آن بخش رسانه و طلاب و نقد و پژوهش است.

وی عنوان کرد: تعدادی آثار ممکن است با موضوع جشنواره ارتباط مستقیم نداشته باشد اما به نحوی تبلیغ دین و سبک زندگی اسلامی در آن‌ها نمود دارد.

هدف از برگزاری جشنواره فیلم اشراق صرفا کار تبلیغاتی نیست

دبیر سومین جشنواره فیلم اشراق بیان کرد: هدف ما از برگزاری جشنواره فیلم اشراق صرفا کار تبلیغاتی و برگزاری مراسم نیست و از ابتدای آغاز دوره این جشنواره کارگاه‌هایی در رشته‌های فیلم و مستند با حضور هنرمندان برگزار شد.

وی ادامه داد: این کارگاه‌ها آموزشی بوده و در آن تکنیک‌هایی برای ساخت فیلم به هنرمندان ارائه شده است.

اکران فیلم‌های راه یافته به جشنواره طی دو روز

بنکدار تصریح کرد: طی دو روز سه‌شنبه و چهارشنبه تمامی فیلم‌های راه یافته به جشنواره اکران می‌شود و مستند کوتاه و بلند در سالن شماره یک و مجموعه آثار دیگر در سالن شماره ۲ سینما ونوس نمایش داده می‌شود.

گفتنی است اکران فیلم‌های راه یافته به جشنواره طی دو روز سه شنبه و چهار شنبه در سینما ونوس برگزار می‌شود.

گروه‌های شرکت کننده عموم طلاب هنرمند و هنرمندان فیلمساز با موضوع روحانیت حوزه‌های علوم دینی خواهد بود و حضور عموم طلاب و هنرمندان آزاد است.

شایان ذکر است اکران فیلم‌ها از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه سه‌شنبه آغاز و تا ساعت ۲۲ روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 3034318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha