۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۸:۳۸

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

دستاوردهای انقلاب برای نسل آینده تبیین شود

دستاوردهای انقلاب برای نسل آینده تبیین شود

بجنورد - مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: دستاوردها، آثار و برکات انقلاب اسلامی باید برای نسل آینده تبیین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خادمی ظهرشنبه در نشست خبری با تبریک سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی که با رهبری حضرت امام (ره) به پیروزی رسید، ارمغانی برای ملل دنیا بود.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی این است که این انقلاب برگرفته از مبانی دین و توحید است.

حجت الاسلام خادمی اظهار کرد: در آستانه پیروزی انقلاب باید بازگویی دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل دوم و سوم مدنظر قرار بگیرد.

وی گفت: در این راستا همزمان با دهه مبارک فجر سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بیش از یک هزار برنامه را در این ایام اجرا می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی، برگزاری همایش‌های متنوع، بهره برداری از مجتمع فرهنگی اسفراین و ... ازجمله برنامه‌های این دهه است.

وی اضافه کرد: برگزاری گفتمان‌های دینی، اعزام مبلغ به مدارس و دانشگاه‌ها، اعزام چهار مبلغ غیرایرانی و ... از دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر است.

حجت الاسلام خادمی با اشاره به اقدامات این اداره کل طی ۹ ماهه نخست امسال گفت: امسال اجرایی شدن برنامه‌های این سازمان ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی افزود: بومی سازی برنامه‌ها براساس نیازها و آسیب‌ها، از اولویت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی این استان در سال آینده است.

حجت الاسلام خادمی گفت: توجه به مناطق روستایی، توسعه فرهنگی و دینی، ساخت خانه‌های عالم در روستا از دیگر برنامه‌هایی است که این اداره کل دراولویت های برنامه این سازمان قرار داده است.

وی اظهار کرد: یکی دیگر از اولویت‌های سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تامین نیروی انسانی است.

حجت الاسلام خادمی با بیان اینکه تا زمان وجود عالم خانه بلااستفاده، هیچ خانه عالمی دراین استان ساخته نمی‌شود، گفت: در حال حاضر ۵۵ درصد از خانه‌های عالم استان پوشش داده شده و ۴۵ درصد خانه‌های عالم نیزخالی است.

وی با اشاره به عدم وجود زیرساخت‌های مناسب در تبلیغات اسلامی استان افزود: با سفر مقام معظم رهبری به استان ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار به این سازمان تخصیص داده شد.

وی اظهار کرد: این میزان اعتبار برای پنج مجتمع فرهنگی تبلیغی، دو باب دبیرستان، ۳۳ باب خانه عالم، عرضه محصولات فرهنگی، تجهیز موسسات علو م قرآنی و کتابخانه‌های تخصصی است.

کد خبر 3037621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha