۲۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۳۹

امام جمعه سنندج:

حضور مردم در ۲۲ بهمن اقتدار و عزت نظام اسلامی را به اثبات رساند

حضور مردم در ۲۲ بهمن اقتدار و عزت نظام اسلامی را به اثبات رساند

سنندج – امام جمعه سنندج و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور مردم در صحنه پشتوانه اصلی نظام اسلامی است و این حضور در روز ۲۲ بهمن اقتدار نظام را به اثبات رساند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه سنندج که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، اظهار داشت: دشمن از تمامی توطئه های خود بر علیه نظام اسلامی استفاده کرد ولی حضور مردم در صحنه در تمامی این سالها ضامن اقتدار نظام اسلامی بوده است.

وی با اشاره به حضور و مشارکت همه جانبه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور، عنوان کرد: مشارکت مردم فهیم، انقلابی و ولایت‌مدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن چشمگیر و قابل تقدیر بود.

امام جمعه سنندج با اشاره به بازخورد این حضور همه جانبه در صحنه، یادآور شد: این حضور مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن بار دیگر باعث شد تا تمامی توطئه های دشمن بر علیه نظام اسلامی نقش برآب شده و زمینه برای اقتدار بیشتر این نظام اسلامی فراهم شود.

وی این حضور مردم در صحنه را تجدید بیعت با آرمان های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: ملت ایران جشن ۳۷مین سالگرد پیروزی انقلاب را با حضور پررنگ و چشمگیر در راهپیمایی دیروز برگزار و بار دیگر به دشمنان ثابت کردند که پایبند عهد و پیمان خود با نظام و رهبری هستند.

ماموستا خدایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فراهم شدن زمینه برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات هفتم اسفند ماه یادآور شد: این حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بهترین فرصت برای خلق حماسه ای ماندگار در هفتم اسفند ماه است.

وی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات‌های پیش رو تاکید کرد و اظهار داشت: مردم باید با بصیرت و آگاهی ضمن حضور و مشارکت بالا در انتخابات فرد اصلح و شایسته را انتخاب کنند.

امام جمعه سنندج به اهمیت حضور و مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات اظهار داشت: دشمنان تمام تلاش خود را برای جلوگیری از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بکار می‌بندند اما حضور ملت ایران در این عرصه سرنوشت‌ساز موجب یاس و ناامیدی بیش از پیش دشمنان خواهد شد.

خدایی افزود: هفتم اسفندماه امسال نیز میدان آزمایش دیگری است که مردم ایران به ویژه کردستانی‌های همیشه در عرصه، با مشارکت بالای خود در انتخابات برگ زرین دیگری به دفتر افتخارات خود اضافه خواهند کرد.

وی در ادامه از امانت و امانت‌داری به عنوان یکی از تاکیدات مهم دین اسلام نام برد و با اشاره به آیاتی از قرآن مجیدی در مورد اهمیت امانت‌داری، گفت: هرآنچه خداوند در دنیای فانی در اختیار انسان قرار داده امانتی الهی است که باید در حفظ آن تلاش کند.

ماموستا خدایی به اهمیت امنیت در جامعه و لزوم حفظ آن اشاره کرد و اظهار داشت: امنیت پایدار یکی از نعمت های اصلی در جامعه است و امروز کشورمان در میان کشورها منطقه از امنیت ویژه ای برخوردار است.

وی مشارکت مردم در صحنه های مختلف به ویژه راهپیمایی و انتخابات را ضامن امنیت فعلی در کشور عنوان کرد و افزود: ما باید قدردان این امنیت باشیم و با حضور خود در صحنه از این امنیت دفاع کنیم.

کد خبر 3050411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha