۲۵ بهمن ۱۳۹۴، ۹:۳۰

در ۷ محور علمی؛

همایش ملی دوومیدانی با عنوان علم وفناوری در کردستان برگزار می شود

همایش ملی دوومیدانی با عنوان علم وفناوری در کردستان برگزار می شود

سنندج- مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان از برگزاری همایش ملی دومیدانی با عنوان علم و فناوری در هفت محور عملی در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد جولایی یکشنبه شب در جمع ورزشکاران استان در سنندج گفت: این همایش به همت اداره کل ورزش و جوانان کردستان و فدراسیون و هیئت دومیدانی استان و با همکاری سپاه بیت المقدس استان و سازمان مدیریت صنعتی  برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه همایش شامل هفت محور علمی است، بیان کرد: فیزیولوژی، آسیب شناسی، علم تمرین، بیومکانیک و فناوری، روانشناسی و اخلاق، بازاریابی و تجاری سازی و دوپینگ و مکمل‌های مجاز در دومیدانی محورهای علمی این همایش است.

وی مهلت ارسال آثار را ۱۵ فروردین سال آینده ذکر کرد و اظهارداشت: علاقمندان به شرکت در این همایش می توانند آثار خود را به آدرس  trackandfield۱۳۹۴@gmail.com  ارسال کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان به شرایط شرکت در این همایش اشاره کرد و ادامه داد: شرکت کنندگان چکیده مقالات خود را حداکثر در ۳۰۰ کلمه تا مهلت تعیین شده به دبیرخانه همایش واقع در اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان ارسال کنند.

جولایی زمان اعلام نتایج داوری ۲۵ فروردین ماه سال آینده خواند و گفت: همایش طی روزهای نهم و دهم اردیبهشت ماه ۹۵ با حضور استادان رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی سطح کشور و مسئولان استان برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری نخستین دوره بین المللی پیکرسنجی عمومی سطح یک در فدراسیون تکواندو اشاره کرد و گفت: در این دوره ۱۲ نفر شامل ۷  مربی از استان های مختلف کشور، ۵ قهرمان ملی در بخش آقایان و بانوان حضور داشتند.

وی ادامه داد: فرزین لطف پوری رئیس هیأت تکواندو استان کردستان نیز با دعوت فدراسیون در این دوره شرکت کرد و توانست گواهی دوره بین المللی  ISKAاخذ کند.


 


 مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان بیان کرد: هدف از برگزاری این دوره از پیکر سنجی شناخت ویژگی های بدنی افراد در موضوع استعدادیابی ورزشی است.

.

 

 

 

کد خبر 3051527

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha