۲۵ بهمن ۱۳۹۴، ۹:۳۰

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج:

نامزدهای انتخاباتی تنها در محل ستادهای خودمجاز به نصب بنر هستند

نامزدهای انتخاباتی تنها در محل ستادهای خودمجاز به نصب بنر هستند

سنندج- معاون خدمات شهری شهرداری سنندج عنوان کرد: نامزدهای انتخاباتی، باید تعداد ستادهای انتخاباتی خود را به این شهرداری اعلام کنندچراکه فقط دراین محل می‌توانند نسبت به نصب بنر اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آرش رخزادی امروز یکشنبه در جلسه هماهنگی تبلیغات محیطی نامزدهای مجلس خبرگان و نمایندگی مجلس شورای اسلامی، که با حضور مدیران مناطق و رؤسای سازمان‌های تابعه شهرداری سنندج تشکیل شد، گفت: دستورالعمل‌های لازم در خصوص نحوه تبلیغ کاندیداها از سوی فرمانداری به این شهرداری ابلاغ شده است.

وی عنوان کرد: شهرداری‌ها باید بر اساس وظایف و رسالت کاری خود نظارت کافی بر تبلیغات محیطی نامزدها داشته باشند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، زیباسازی و پاکسازی معابر و خیابان‌های اصلی شهر را بسیار حائز اهمیت  خواند و اظهارداشت: بنابراین در آستانه شروع تبلیغ نامزدها، باید کنترل لازم در راستای جلوگیری از هر گونه تبلیغ غیرمجاز صورت بگیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج بیان کرد: نامزدهای انتخابات می‌توانند تبلیغات خود را در محل‌هایی که شهرداری برای این امر تعیین کرده است، انجام دهند.

رخزادی با اعلام اینکه نامزدهای انتخاباتی تنها می توانند در محل ستادهای خود اقدام به نصب بنر کنند، افزود: چندین گروه از نیروهای این شهرداری در ۲ شیفت و به صورت شبانه‌روزی تعیین شدند که  اقدام به جمع‌آوری و امحاء تبلیغات غیرمجاز در سطح شهر کنند.

وی ادامه داد: مکاتبات لازم با اتحادیه داربست‌کاران انجام شده و بنرها و داربست‌های غیرمجاز نصب شده در سطح شهر، جمع‌آوری و تا پایان انتخابات تحویل داده نخواهد شد.

وی بیان کرد: علاوه بر موارد مذکور برای شعارنویسی و پاکسازی پوسترهای تبلیغاتی سطح شهر چندین خودرو مجهز به دستگاه کارواش به صورت شبانه روزی کار پاکسازی پوسترهای چسبانده شده در سطح شهر را انجام خواهند داد.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج عنوان کرد: انتظار می رود ستادهای انتخاباتی برای برای جلوگیری از آسیب رساندن به زیباسازی معابر از رنگ‌های متناسب استفاده ‌شود.

رخزادی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تبلیغ غیرمجاز برای پاکسازی این تبلیغات، مراتب را با شماره تلفن ۳۳۱۷۰۳۸۲ اطلاع دهند.

۲۳ نقطه در شهر سنندج به تبلیغات نامزدها اختصاص یافته است

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج هم در این جلسه از تعیین ۲۳ نقطه در شهر سنندج برای تبلیغات نامزدها خبرداد و گفت: با هدف برقراری نظم و جلوگیری از اغتشاش بصری تبلیغات محیطی کاندیداها این نقاط از سطح شهر سنندج برای تبلیغات کاندیداها تعیین شده است.

هه‌تاو فریدونی افزود: با توجه به آغاز تبلیغات کاندیداهای مجلس خبرگان و همچنین شروع تبلیغات نامزدهای مجلس شورای اسلامی در هفته جاری، این سازمان تمهیدات لازم را در خصوص تعیین نقاط برای تبلیغ کاندیداها با هماهنگی حوزه سیاسی فرمانداری در نظر گرفته است.

وی بیان کرد:  فضای تعیین شده برای انجام تبلیغات محیطی به خوبی اقدامات تبلیغی کاندیداها را در  سطح شهر پوشش می‌دهد و این سازمان با نصب داربست و بنر در نقاط تعیین شده، تمام تلاش خود را برای آماده کردن زیرساخت‌های تبلیغات محیطی کاندیداها انجام داده است.
 

کد خبر 3051563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha