۲۶ بهمن ۱۳۹۴، ۹:۴۸

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان:

پایگاه قهرمانی رشته های بیلیارد و بولینگ در کردستان ایجاد شود

پایگاه قهرمانی رشته های بیلیارد و بولینگ در کردستان ایجاد شود

سنندج - مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان از فدراسیون بیلیارد و بولینگ خواست که پایگاه قهرمانی این رشته ها را در استان ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد جولایی شامگاه یکشنبه در جریان دیدار با دبیر فدراسیون بیلیارد و بولینگ کشور در سنندج، اظهار داشت: یکی از نیازهای اساسی رشته های بولینگ، بیلیارد را ایجاد پایگاه قهرمانی دانست و گفت:  دستگاه ورزش و جوانان در این راستا حمایت و کمک های لازم را در جهت پیشرفت انجام خواهد داد.

حامد جولائی گفت: با توجه به جذابیت این رشته هیأت بیلیارد و بولینگ استان کردستان با امکانات هر چند محدودی که دارد می تواند یک درآمدزایی پایدار را به نفع خود بوجود آورد.

وی با بیان اینکه قهرمانی در رشته های بیلیارد و بولینگ باید به مهمترین اهداف هیأت استان کردستان باشد، افزود: در این راستا اداره کل جوانان و ورزش استان با همکاری فدراسیون همه جانبه این رشته را حمایت می کند.

جولائی در پایان اظهار داشت: خوشبختانه علاقمندی نوجوانان و جوانان به این ورزش استان بسیار افزوده شده است که ما باید برنامه ریزی های مناسبی را برای جذب بیشتر اقشار مختلف انجام دهیم.

رحیم جنت نیا دبیر فدراسیون بولینگ و بیلیارد کشور هم در این دیدار گفت: هیئت‌های ورزشی که مدیریت خوبی دارند بهتر می‌توانند در چشم‌انداز المپیک ۲۰۲۰ قرار بگیرند و هیئت بیلیارد و بولینگ کردستان باید با مدیریت و تلاش همه جانبه در این راستا فعالیت کند.

وی با بیان اینکه هیئت بیلیارد استان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان کردستان زمینه راه اندازی یک پایگاه قهرمانی بیلیارد را فراهم کند که این امر در بحث قهرمانی قطعا مفید خواهد بود.

 دبیر فدراسیون بیلیارد و بولینگ در این دیدار با اشاره به استفاده از کار تشکیلاتی سازمان یافته و هدفمند، گفت: هر استانی که کار تشکیلاتی سازمان یافته و هدفمند را به کار گیرد قطعا امید کسب مدال در کشور را دارند و در فدراسیون تمام تلاش ما این است که هیئت‌ها را به سمت و سوی این مدیریت سوق دهیم.

جنت نیا برای توسعه ورزش بیلیارد، بولینگ در استان ها به واگذاری مسابقات کشوری کردستان خبر داد و گفت: یکی راه های توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی در استان میزبانی رقابت های ملی و کشوری است.

این مقام مسئول عنوان کرد: با حضور در استان به این نتیجه رسیدیم که هیأت بیلیارد و بولینگ کردستان فعالیت های نسبتا خوبی انجام داده است اما موردی که محسوس است هیأت نتوانسته گزارش اقدامات خود را به فدراسیون ارسال کند.

 دبیر فدراسیون بیلیارد و بولینگ افزود: هیأت های استانی هر فعالیتی در این رشته ورزشی انجام می دهند باید گزارش مستند آن را در راستای برنامه ریزی و توانمندی استان ها به فدراسیون انعکاس نمایند.  

کد خبر 3557176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha