۱۱ اسفند ۱۳۹۴، ۹:۰۹

معاون صنایع دستی خراسان شمالی مطرح کرد:

بازرگانان صنایع دستی حمایت می‏شوند/ پرداخت تسهیلات نامحدود

بازرگانان صنایع دستی حمایت می‏شوند/ پرداخت تسهیلات نامحدود

بجنورد - معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از پرداخت تسهیلات نامحدود به بازرگانان بخش صنایع دستی این استان خبر داد.

علی عابدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در راستای حمایت از تولیدکنندگان و بازرگانان صنایع دستی استان با مشارکت بانک توسعه تعاون تسهیلات نامحدود به آنان پرداخت می‌شود.

وی افزود: پیش از این تنها تسهیلات بخش صنایع دستی به تولیدکنندگان پرداخت می‌شد و بازرگانان وفعالان صنایع دستی در حوزه‌های داخلی و خارجی و ... از تسهیلات بی بهره بودند.

به گفته وی تسهیلات نامحدود به بازرگانان صنایع دستی استان با کارمزد 10.5 درصد پرداخت می‌شود.

عابدی تاکید کرد: رشد و توسعه صادرات صنایع دستی نیازمند حمایت است و با اقدامات فنی و تسهیلاتی می‌توان از این بخش حمایت و فرصت‌ها و امکانات بخش صنایع دستی را ارتقاء داد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در خصوص اقدامات این اداره کل برای رونق بخش صنایع دستی توضیحاتی داد و گفت: برپایی نمایشگاه‌های مختلف، پرداخت تسهیلات، استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و ... از جمله اقداماتی است که به منظور معرفی صنایع دستی استان و جذب گرشگر صورت گرفته است.

وی گفت: خراسان شمالی با وجود اقوام و قومیت‌های مختلف غنی از صنایع دستی مختلف است که با توجه ویژه به این بخش می‌توان در رونق اقتصادی استان گام‌های خوبی برداشت.

کد خبر 3569888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha