۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۳۱

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی مانه و سملقان خبر داد؛

۱۵مداح به مساجد مانه وسملقان برای برگزاری مراسم اعتکاف اعزام شدند

۱۵مداح به مساجد مانه وسملقان برای برگزاری مراسم اعتکاف اعزام شدند

مانه و سملقان - کارشناس فرهنگی تبلیغی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مانه و سملقان از اعزام ۱۵ مداح به مساجد این شهرستان برای برگزاری مراسم اعتکاف خبر داد.

سلیمان اسعدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ماه رجب ماه آماده سازی انسان برای ماه رمضان و شب‌های پرفیضلت قدر است.

وی افزود: مراسم اعتکاف از جمله مراسماتی است که در آماده سازی انسان برای ماه مهمانی خدا بسیار موثر است.

اسعدی اظهار کرد: هم اکنون اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مانه و سملقان تمام برنامه ریزی‌های لازم برای پذیرایی از معتکفین این شهرستان را انجام داده است.

وی از اعزام ۱۵ مداح به مساجد این شهرستان برای برگزاری مراسم اعتکاف در اردیبهشت ماه امسال خبر داد و گفت: مداحان نقش موثری در گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) دارند و در زمان اعتکاف مراسمات دعا، ادعیه، حلقه‌های دینی و ... را برای معتکفین اجرا می‌کنند.

اسعدی گفت: با توجه به نقش مداحان در راستای ارتقای اصول دینی و مذهبی بین مردم، ایام اعتکاف بهترین فرصت برای گسترش و ترویج باورهای دینی مردم و فرهنگ اهل بیت(ع) است.

کارشناس فرهنگی و تبلیغی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مانه و سملقان افزود: مراسم معنوی اعتکاف در این شهرستان از دوم لغایت چهارم ادریبهشت ماه امسال برای خواهران در مسجد جامع و صاحب الزمان(ع) و برای برادران در مسجد پنج تن آل عبا(ع) برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: همچنین در راستای برگزاری مراسم اعتکاف به بهترین شیوه جلسه توجیهی برای مبلغات اعزامی به این مراسم نیز در شهرستان مانه و سملقان برگزار شد.

اسعدی گفت: تاکنون بیشترین ثبت نام برای اعتکاف در شهرستان مانه و سملقان از سوی نوجوانان و جوانان بوده چراکه اعتکاف بهترین فرصت برای خودسازی و تزکیه نفس است.

به گزارش خبرنگار مهر، در سال گذشته بیش از هزار و ۵۰۰ نفر در شهرستان مانه و سملقان در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کردند.

کد خبر 3603647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha