اخبار امنیتی عراق؛

ارتش عراق خواستار تخلیه‌ فلوجه + تصاویر محاصره‌

ارتش عراق خواستار تخلیه‌ فلوجه + تصاویر محاصره‌

ارتش عراق در بیانیه‌ای از تمامی مردم شهرستان فلوجه‌ درخواست کرد تا هر چه‌ زودتر این شهر را ترک کنند.

به‌ گزارش خبرگزاری مهر به‌ نقل از رسانه‌های عراقی، ارتش عراق در بیانیه‌ای از تمامی مردم شهرستان فلوجه‌ درخواست کرد تا هر چه‌ زودتر این شهر را ترک کنند.

در ادامه‌ این بیانیه‌ آمده‌ است: ارتش عراق محاصره‌ شهر فلوجه‌ را کامل کرده‌ است و در روزهای آینده‌ حمله‌ نهایی را به‌ شهر آغاز خواهد کرد.

در همین رابطه الغد می نویسد: ارتش عراق در بیانیه‌ خویش تاکید کرده‌ است که‌ اولویت ما حفظ جان شهروندان عراقی است و به‌ همین منظور قبل از حمله‌ نهایی، از تمامی شهروندان خویش درخواست می کنیم که‌ شهر را تخلیه‌ کنند.

شهر فلوجه‌ در حال حاضر در اشغال گروه‌ تروریستی داعش می باشد، اما ارتش عراق به‌ آرامی تمامی این شهر را به‌ کمک حشد الشعبی محاصره‌ کرده‌ است و در چند روز آینده‌ حمله‌ نهایی را برای آزادسازی این شهر کلید خواهد زد.

شیخ «اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» روز گذشته با بیان اینکه شهر فلوجه هم اکنون در محاصره ۱۳ گروه مقاومت قرار دارد،گفته بود: قرار است عملیات آزادسازی این شهر از چهار محور کلید بخورد و از مردم فلوجه نیز خواسته ایم که هرچه سریعتر این شهر ــ که به قتلگاه داعش تبدیل خواهد شد ــ را ترک کنند.

تصاویر منشتر شده‌ از ارتش عراق هم نشان دهنده‌ این است که‌ این شهر با قوا و سلاح‌های تمام سنگین محاصره‌ شده‌ است تا در حمله‌ای کوبنده‌ و رعدآسا از تروریستان داعش پاکسازی شود.

 

کد خبر 3664911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha