۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۵

با حضور استانهای سراسر کشور؛

ششمین نمایشگاه صنایع دستی خراسان شمالی شهریورماه برگزار می شود

ششمین نمایشگاه صنایع دستی خراسان شمالی شهریورماه برگزار می شود

بجنورد - معاون صنایع دسنی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی با حضور استانهای سراسر کشور به میزبانی این استان برگزار می شود.

علی عابدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این نمایشگاه با بیش از ۱۲۰ غرفه از ۳۱ استان کشور، ۱۰ تا ۱۴ شهریورماه امسال در محل پارک گردشگری بش قارداش بجنورد برگزار خواهد شد.

وی افزود: از تعداد ۱۲۰ غرفه پیش بینی شده، ۹۰ غرفه به صنایع دستی استان‌ها و ۳۰ غرفه به صنایع دستی خراسان شمالی اختصاص داده شده است.

عابدی تصریح کرد: خراسان شمالی از قومیت های مختلف تشکیل و از توانمندی و ظرفیت هایی بالایی در موضوع صنایع دستی برخوردار است.

وی افزود: بدون شک برگزاری نمایشگاه های مختلف صنایع دستی، در معرفی این ظرفیت ها تاثیر گذار و در شناساندن استان و توسعه و رونق اقتصادی نقش مهمی دارد.

عابدی اظهار کرد: ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در استان با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از صنایع دستی برگزار و در کنار غرفه هایی که به فروش و عرضه صنایع دستی کشور و استان اختصاص یافته است، سیاه چادرهایی نیز از استانهای ایلام، چهارمجال و بختیاری، سمنان و گلستان و خراسان شمالی به منظور ارائه غذاهای محلی و سنتی این استانها نیز برپا خواهد شد.

وی گفت: با توجه به فصل گرما، بازدید از این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ انجام خواهد شد.

کد خبر 3712372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha