۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۹

رضا صافی در گفتگو با مهر:

«۵ نفر» به بخش داستانی رسید/ مستندی درباره شهدای بوشهری

«۵ نفر» به بخش داستانی رسید/ مستندی درباره شهدای بوشهری

رضا صافی کارگردان مجموعه مستند «۵ نفر» اعلام کرد بخش بازسازی شده برای روایت قصه هفته آینده کلید می خورد.

سیدرضا صافی کارگردان مجموعه مستند «۵ نفر» که از اواسط بهار تولید را آغاز کرده بود درباره روند این مجموعه به خبرنگار مهر گفت: بخش های گفتگو با رزمنده ها در منطقه برای شرح موضوع، گفتار متن و تدوین آرشیو به پایان رسیده و قرار است از هفته آینده به بخش های داستانی و بازسازی شده بپردازیم.

این کارگردان با اشاره به اینکه همه قسمت ها باهم نقاط مشترک دارند، بیان کرد: بخش اعظم این مجموعه مستند در استان بوشهر جلوی دوربین رفت اما بخش هایی از کار هم در شوش , منطقه عملیاتی فتح المبین ضبط شد.

وی با ذکر اینکه منتظر پاسخ گروه تلویزیونی شاهد برای تعیین پخش یکی از شبکه های تلویزیون هستیم، ادامه داد: هر قسمت زندگی یک رزمنده را روایت می کند که علی رغم تفکیک هر بخش همه اینها با هم نقاط مشترکی دارند که در یک قسمت بیان شده و قسمت بعد گره گشایی می شود.

صافی در پایان بیان کرد: دو قسمت از این مجموعه تا قبل از هفته دفاع مقدس حاضر است اما به دلیل حساسیت هایی که برای تدوین داریم ترجیح می دهیم که با دقت بیشتری کل کار را آماده کنیم و طبق برنامه ای که داریم تا پایان مهرماه مجموعه مستند «۵ نفر» مناسب پخش می شود.

مجموعه مستند «۵ نفر» گوشه‌ ای از رشادت‌ های رزمندگان استان بوشهر را در عملیات فتح‌ المبین به‌ تصویر می‌ کشد که در یک بازه‌ زمانی ۴۵ دقیقه ‌ای و در محلی کوچکتر از یک استادیوم ورزشی به شهادت می‌ رسند.

کد خبر 3720848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha