۱۱ آبان ۱۳۹۵، ۷:۵۴

استاندار قزوین:

تداوم تولید و سرمایه گذاری نیازمند ایجاد جاذبه در کارآفرینان است

تداوم تولید و سرمایه گذاری نیازمند ایجاد جاذبه در کارآفرینان است

قزوین- استاندار قزوین گفت: برای تداوم تولید و رسیدن به توسعه و اشتغال پایدار باید جذابیت و انگیزه لازم در سرمایه گذاران ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که دوشنبه شب با حضور اعضا کمیسیون صنایع مجلس و قائم مقام وزیر صنعت در استانداری برگزار شد اظهارداشت: حضور نمایندگان مجلس در استان و آشنایی با مشکلات تولید کنندگان از نزدیک می تواند روند حل مشکلات صنعتی را تسریع کند.

وی افزود: در بررسی برخی واحدهایی که مشکل فروش محصول دارند نیز اقداماتی صورت گرفته و در کنار تسهیلات بهین یاب این فعالیتها نیز برای رونق تولید موثر بوده است.

وی اضافه کرد: در راستای احیاء واحدهای تطعیل شده در استان قزوین مجموعه بزرگ گوشت زیاران که مدت ۱۰ سال تعطیل شده بود با کمک دولت و بخش خصوصی در حال احیاست که این واحد ظرفیت ۴۹۰ هزار راس دام سبک و سنگین را دارد که در صورت راه اندازی می تواند برای ۷۰۰ نفر شغل ایجاد کند.

استاندار تصریح کرد: این مجموعه برای راه اندازی به ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که در صورت رونق دوباره می تواند ۱۰ درصد گوشت کشور را تامین کند.

همتی گفت: در حوزه صنعت واحدهای زیادی هستند که می توانند به چرخه تولید بازگردند و به اشتغال استان کمک کنند.

ایجاد جاذبه در تولید ضروری است

وی اضافه کرد: برای اینکه تداوم تولید را شاهد باشیم باید جذابیت و انگیزه لازم برای سرمایه گذار فراهم شود و ما نیز باید دنبال روشهای آن باشیم.

استاندار تصریح کرد: شناسایی بازارهای خارجی برای فروش محصول از راهکارهایی است که می تواند به رونق کسب و کار و صادرات کمک کند که ما نیز باید از ظرفیت سفارت خانه های کشورمان و سازمان تجارت استفاده کنیم.

وی بیان کرد: حضور مسئولان ارشد کشور و وزرا در استانها برای بررسی اجرای طرح اقتصاد مقاومتی فرصت بسیار خوبی برای تسریع در حل مشکلات است و سفر نمایندگان نیز کار ارزشمندی است که امیدواریم به حل مشکلات کمک کند.

کد خبر 3811738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha