۱۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۳۰

گزارش تمرین تیم ملی فوتبال؛

تمرینات اختصاصی برای یک استقلالی/ طارمی و شجاعیان آمدند

تمرینات اختصاصی برای یک استقلالی/ طارمی و شجاعیان آمدند

دو بازیکن تیم ملی فوتبال به تمرینات امروز این تیم اضافه شدند

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین امروز تیم ملی فوتبال از ساعت ۱۰:۱۵ در زمین پژوهشکده ملی نفت ایران با حضور ۱۰ بازیکن آغاز شد.

این جلسه تمرینی، دومین تمرین ملی پوشان محسوب می شود و نسبت به دیروز، مهدی طارمی و داریوش شجاعیان به سایر ملی پوشان اضافه شدند تا تمرینان با حضور ۱۰ بازیکن پیگیری شود.

ووریا غفوری مدافع تیم ملی استقلال که پیش از این با مصدومیت مواجه شده بود، امروز در محل تمرین ملی پوشان حضور پیدا کرد. این بازیکن ابتدا با کارلوس کی روش و پزشک تیم جلسه ای را برگزار کرد و سپس زیر نظر کادر پزشکی به انجام تمرینات اختصاصی مشغول شد.

کی روش امروز چندین بار با کادر پزشکی نیز صحبت کرد تا آخرین وضعیت مصدومان تیم را جویا شود.

وحید امیری و علیرضا بیرانوند دیگر بازیکنان مصدوم تیم ملی هستند که با وجود حضور در اردو، پیگیر مراحل درمانی خود هستند و به همین خاطر در تمرین حضور ندارند.

علیرضا حقیقی و رشید مظاهری دو دروازه بانی بودند که در تمرین امروز تیم ملی حضور پیدا کردند. آنها از ابتدا تمرینات اختصاصی را زیر نظر دن گاسپار انجام دادند.

ملی پوشان ابتدا با دویدن و پاسکاری های کوتاه بدن‌هایشان را گرم کردند. دویدن های سرعتی و استقامتی برنامه دیگری بود که کادر فنی برای این تمرین در نظر گرفته بود.

داریوش شجاعیان پس از اینکه در تمرینات اولیه تیمی شرکت کرد، نزد یکی از اعضای کادر پزشکی رفت و تمرینات کششی و ویژه ای را انجام داد.

ملی پوشان در دایره کوچکی مشغول مرور برنامه های تاکتیکی خود بودند و کادر فنی هم که تقریباً اعضایشان هم اندازه با بازیکنان است، دایره ای بزرگتر دور آنها تشکیل داده تا تمرینات ملی پوشان را به صورت دقیق تر مورد بررسی قرار دهند.

کد خبر 3812082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha