۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۵:۵۱

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان:

مانور زلزله و ایمنی در مدارس اصفهان برای هجدهمین سال برگزار شد

مانور زلزله و ایمنی در مدارس اصفهان برای هجدهمین سال برگزار شد

اصفهان - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: مانور زلزله و ایمنی برای هجدهمین سال در مدارس اصفهان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مومنی ظهر دوشنبه در مراسم برگزاری مانور زلزله و ایمنی در مدارس، در مدرسه دخترانه حضرت ولی عصر (عج) اظهار داشت: با توجه به خطر بالای زلزله در ایران و اهمیت ارتقای آمادگی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان برای مواجهه با اثرات زلزله همه ساله مانور سراسری زلزله و ایمنی با همکاری دستگاهای ذیربط در مدارس برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: امسال نیز این مانور با شعار محوری«مدرسه ایمن-جامعه تاب آور» و با مشارکت ادارات مختلف با هدف آشنایی دانش آموزان با زلزله و خطرات آن و کاهش خسارات ناشی از زلزله بوسیله ارتقاء فرهنگ خودامدادی و دگر امدادی برگزار شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: ایجاد و ارتقای مهارت های فردی و جمعی دانش آموزان و واکنش صحیح و سریع در برابر زلزله از دیگر اهداف برگزاری این مانور است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان اضافه کرد: در این مانور ۱۵ نجاتگر به استعداد ۲ دستگاه آمبولانس، خودروی نجات و خودروی آنست مستقر بودند.

وی اظهار داشت: مانور زلزله و ایمنی برای هجدهمین سال در مدارس اصفهان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

کد خبر 3841732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha