۲ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۲۹

رئیس مرکز فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی:

«کتاب آرایی» هنری مهم در انتقال فرهنگ است

«کتاب آرایی» هنری مهم در انتقال فرهنگ است

قم - رئیس مرکز فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی گفت: کتاب آرایی در ایجاد رغبت و تسهیل امر مطالعه تأثیر فراوانی دارد و هنری مهم و راهبردی در انتقال فرهنگ و رشد نسل‌ها است.

 به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسنی پیش از ظهر پنج‌شنبه در اختتامیه جشنواره «کتاب آرایی دینی در فرهنگ و تمدن اسلامی» که در سالن همایش غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: اهمیت حوزه کتاب آرایی بر کسی پوشیده نیست و پرداختن به آن لازم و ضرروی است.

وی گفت: این هنر چه به لحاظ قدمت و ابعاد تمدنی و چه از حیث تماس حداکثری با تمام اقشار، صنوف و سطوح فرهنگی بسیار دارای اهمیت است.

رئیس مرکز فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم افزود: کتاب آرایی در ایجاد رغبت و تسهیل امر مطالعه تأثیر فراوانی دارد و این یک هنر مهم و راهبردی در انتقال فرهنگ و رشد نسل‌ها محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه قم در نشر کتب دینی سرآمد است، تصریح کرد: متأسفانه در قم کمتر به این موضوع پرداخته شده و بر همین اساس تصمیم به برگزاری این همایش گرفته شد که امیدوارم در حد بضاعت توانسته باشیم قدمی در این زمینه براشته باشیم.

حسنی ضمن تشکر از همه دست اندرکاران این مراسم، ابراز داشت: این همایش در همه ابعادش با توجه به اقتصاد مقاومتی برگزار شده که این نیز جای تشکر دارد.

کد خبر 3857005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha