۱۱ بهمن ۱۳۹۵، ۱۶:۵۴

استاندار همدان:

اجرای اقتصاد مقاومتی نشاط و شادابی لازم را به جامعه تزریق می کند

اجرای اقتصاد مقاومتی نشاط و شادابی لازم را به جامعه تزریق می کند

همدان - استاندار همدان گفت: باید اقتصاد مقاومتی را به فرموده رهبر معظم انقلاب اجرا کنیم تا جامعه از نشاط و شادابی لازم برخوردار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ناصر نیکبخت بعدازظهر دوشنبه در اختتامیه اولین جشنواره ورزشی جامعه اطلاعاتی استان همدان گفت: در شرایطی که دشمنان آرزو دارند تعرضی به ایران داشته باشند، اماقادر نیستند، کشور ما مشغول آماده کردن برنامه ششم توسعه است و هنوز آن به پایان نرسیده، برنامه بودجه سال آتی را در دست دارند و همه تلاش ها برای توسعه و تعالی کشوراست.

وی با بیان اینکه تلاش برای امنیت، قابل تقدیر است و وقتی شرایط منطقه را می بینیم این امنیت ارزشمندتر می شود، گفت: اقدام اداره کل اطلاعات استان و میزبانی از جشنواره جای تقدیر و تشکر دارد چراکه همیشه سعی دارند قدم بلندی در همه زمینه ها و توسعه استان بردارند.

استاندار همدان باتاکید بر اینکه روحیه حمایت از فعالیت اقتصادی که وزیر فرهیخته اطلاعات همواره به آن اهتمام دارد در اداره کل اطلاعات استان جاری و ساری است، گفت: باید اقتصاد مقاومتی را به فرموده رهبر معظم انقلاب اجرا کنیم تا جامعه از نشاط و شادابی لازم برخوردار شود.

وی با بیان اینکه در این زمینه اداره کل اطلاعات همکاری بسیار خوبی در استان دارد، گفت: امیدوارم بتوانیم اقتصاد مقاومتی را با همکاری بخش خصوصی که اگر نباشد دچار مشکل می شویم، اجرا کنیم.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه عقل  سالم در بدن سالم است و باید بتوانیم این جشنواره را ادامه دهیم، گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان باید به ورزش ادارات و سازمانها توجه ویژه داشته باشد.

وی با بیان اینکه امنیت در استان همدان وجود دارد، گفت: در انجام هر کار عمرانی که به ورزش جوانان و کارکنان مرتبط باشد، دریغ نخواهیم داشت.

استاندار همدان همچنین بااشاره به اینکه یکی از مکان ها و مسئولیت هایی که بعد از انقلاب در آنجا انقلاب شد، حوزه اطلاعاتی کشور بود، گفت: قبل از انقلاب در دستگاه های اطلاعاتی، ظلم، شکنجه و بیداد، جاری و ساری بود اما اکنون تصمیمات و تفکرات جامعه اطلاعاتی بر مبنای دین و اخلاق و رأفت است.

وی باتاکید بر اینکه باید در راس جامعه اطلاعاتی مجتهدی باشد تا آسیبی وارد نشود، گفت: حتی وقتی تصمیم بر سرپرستی فردی غیر مجتهد گرفته می شود با هوش و کیاست رهبری جلوی این انحراف را می گیرند تا هرگز این وزارتخانه بدون مجتهد اداره نشود.

نیکبخت تاکید کرد: امروز در شرایطی که منطقه پر از آشوب و همه نوع فجایع است، جغرافیای ایران اسلامی با تیزهوشی سربازان گمنام و همکاری نیروهای مسلح در آرامش و امنیت به سر می برد و افراد جامعه در امنیت کامل زندگی می کنند.

کد خبر 3892178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha