۷ تیر ۱۴۰۳، ۹:۵۳

گفت‌وگوی مهر؛

بیش از ۲۰۰۰ نفر برگزاری انتخابات در شفت را بر عهده دارند

بیش از ۲۰۰۰ نفر برگزاری انتخابات در شفت را بر عهده دارند

شفت- فرماندار شفت گفت: بیش از ۲۰۰۰ نفر عوامل اجرایی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این شهرستان هستند.

مهدی نقدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری انتخابات پرشور اظهار کرد: تبیین مصادیق حضور حداکثری مردم در انتخابات باید به عنوان مظهر قدرت نظام جمهوری اسلامی و اولویت مهم در دستور کار همه مسؤولان قرار گیرد.

فرماندار شفت با بیان اینکه بیش از ۲۰۰۰ نفر عوامل اجرایی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این شهرستان هستند، افزود: از این تعداد بیش از ۹۰۰ نفر عوامل اجرایی شعب شامل نمایندگان فرمانداری و بازرسان و مابقی نیز عوامل اجرایی و منشی و کاربران رایانه هستند.

وی بیان کرد: ۱۱۹ شعبه اخذ رأی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این شهرستان تعیین شده که از این تعداد ۱۴ مورد شهری و ۱۰۵ مورد روستایی است.

نقدی با اشاره به اینکه ۶۸ شعبه در بخش مرکزی و ۵۱ شعبه در بخش احمد سرگوراب تعیین شده است، تصریح کرد: ۱۰ شعبه در شهر شفت و ۴ شعبه در شهر احمد سرگوراب تعیین شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع شعبه‌های تعیین شده، ۱۱۹ مورد ثابت در روز انتخابات فعال خواهند بود، گفت: تخلفات در قبل، حین و بعد از جریان انتخابات در فضای محیطی و مجازی به صورت کامل رصد و پیگیری می‌شود.

نقدی با اشاره به اینکه کارگاه آموزشی و زمینه سازی جهت مشارکت حداکثری در انتخابات همچون مثل دوره قبل تشکیل گردید، گفت: عوامل اجرایی نقش اصلی در امنیت و سلامت انتخابات ایفا می‌کنند و وظیفه خطیری بر عهده دارند که با کسب آموزش و مهارت‌ها می‌توانند به اهداف مورد نظر رسید.

وی با بیان اینکه دشمنان از چند ماه گذشته برای کمرنگ کردن انتخابات و نا امیدی مردم تبلیغ می‌کنند، ادامه داد: باید برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور اقدامات جهادی انجام داد و همه ارگان‌ها با همکاری مردم دشمن را مأیوس کنند.

نقدی تصریح کرد: انتخابات سرمایه اجتماعی و مایه عزت و شکوه ملت اسلامی بوده و آنچه که مهم است و می‌تواند تأثیر گذار باشد، ارتقای مشارکت سیاسی، امنیت، سلامت و رقابت است.

گفتنی است، شهرستان شفت با بیش از ۵۴ هزار نفر جمعیت در حوزه انتخابیه انتخابات ریاست جمهوری را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 6149189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha