۲۴ فروردین ۱۳۹۶، ۱۱:۳۸

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده بوشهر:

سربازان دژهای ایستادگی در مقابل نفوذ دشمن هستند

سربازان دژهای ایستادگی در مقابل نفوذ دشمن هستند

بوشهر - مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: سربازان ایران اسلامی دژهای ایستادگی در مقابل نفوذ دشمن هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد صبح پنجشنبه در نشست صمیمی با سربازان و مسئولین قرارگاه تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار داشت: دوران خدمت مقدس سربازی هر چند سختی‌هایی دارد اما شرایط را برای جوانان تغییر می‌دهد تا در مواقع بحران بتوانند درست و سریع وارد عمل شوند.

وی اضافه کرد: دشمنان در تهاجم فرهنگی به دنبال این هستند تا حضور جوانان در خدمت مقدس سربازی برای دفاع از انقلاب اسلامی کشورمان را ‌شبهه‌دار ‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه بسیاری از مسئولیت‌های مجموعه سپاه در اختیار سربازان قرار دارد، خاطرنشان کرد: سربازان ایران اسلامی دژهای ایستادگی در مقابل نفوذ دشمن هستند.

وی از ویژگی‌های سرباز نمونه به دینداری و بصیرت، التزام عملی به ولایت فقیه و انجام فرائض و احکام دینی، ‌سازندگی و تفکر بسیجی اشاره کرد و ادامه داد: امروز در مجموعه سپاه به سربازان اعتماد شده است.

اعلمی‌نژاد با تاکید برلزوم تقدیر از تلاش‌ها و مجاهدت‌های صادقانه جوانان برومند ایران اسلامی که در کسوت مقدس سربازی انجام وظیفه می‌کنند، افزود: عزم سربازان برای دفاع از میهن اسلامی ستودنی است.

کد خبر 3951656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha