۲۴ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۴۲

بخشدار بردخون:

معلمان بردخون به‌صورت شایسته تقدیر شوند

معلمان بردخون به‌صورت شایسته تقدیر شوند

بوشهر - بخشدار بردخون با تاکید بر اینکه باید معلمان بردخون به‌صورت شایسته تقدیر شوند، گفت: قدردان معلمان باشیم تا جامعه به پویایی برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر عمرانی صبح پنجشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون اظهار داشت: اگر قدردان معلمان خود باشیم جامعه به اعتلا و پویایی می‌رسد.

وی افزود: معلمان شأن و شخصیت والایی دارند و همه اقشار و گروه ها مدیون خدمات و تلاش‌های این قشر دلسوز و تأثیرگذار هستند که باید به صورتی شایسته از آنان تجلیل شود.

عمرانی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در ۲۹ اردیبهشت امسال، اضافه کرد: برا ساس برنامه ریزی انجام شده، شعب اخذ رأی انتخابات در مدارس استقرار می یابد.

بخشدار بردخون با بیان اینکه امتحانات فصل نهایی و ثمردهی آموزش و پرورش است، ادامه داد: همه دست اندرکاران تلاش کنند تا دانش آموزان با آرامش در امتحانات حضور داشته باشند.

ابوالقاسم درویشی شهردار بردخون نیز با تقدیر از تلاش معلمان گفت: در حد توان و امکانات برای برگزاری امتحانات مدارس همکاری می کنیم و در اجرای همایش فرهنگیان مشارکت خواهیم داشت.

نقدهای دلسوزانه را با اشتیاق می پذیریم

ظهیر محمودی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون اظهار داشت: نقد و ایده موجب پیشرفت و توسعه می شود و ما در آموزش و پرورش نقدهای دلسوزانه را با اشتیاق می‌پذیریم.

وی با اشاره به هفته بزرگداشت مقام معلم، افزود: در این هفته برنامه هایی مانند تکریم و تجلیل از معلمان نمونه و برتر، دیدار با خانواده های شهدا و بازنشستگان فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، همایش بزرگ فرهنگیان، عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا و سپاس معلم برگزار می شود.

محمودی اضافه کرد: به منظور کاهش کمبود فضای آموزشی در منطقه هفته آینده شاهد آغاز ساخت ۵ کلاس درس با مشارکت متانول کاوه و همکاری شوراهای اسلامی و دهیاری ها و شهرداری در بردخون هستیم که امیدواریم تا مهرماه آماده بهره برداری شود.

احمد اسیری، یوسف جعفری، حسین درویشی صفت، مجید دریایی، حسن زارعی و حیدر مغدانی دیگر اعضای شورا پیرامون کلاس‌های تقویتی، جایگاه معلمان، برگزاری مناسب امتحانات مدارس، تکریم بازنشستگان، کنترل سگ های ولگرد اطراف مدارس و جمعیت دانش آموزی مطالبی بیان کردند.

کد خبر 3951713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha