۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۹:۵۵

پایان مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال؛

فصل کابوس وار تیم شهرداری به پایان رسید/ گرگان از آخر اول شد

فصل کابوس وار تیم شهرداری به پایان رسید/ گرگان از آخر اول شد

گرگان – با پایان مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال، این فصل برای تیم شهرداری گرگان به پایان رسید تا آنها در جدول نهایی از آخر اول شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته دهم و پایانی مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، بعدازظهر دوشنبه تیم شهرداری گرگان میزبان دانشگاه آزاد بود که با حساب ۶۱ به ۸۳ نتیجه را واگذار کرد.

این دیدار که بدون حضور تماشاگران برگزار شد، حاشیه‌هایی به همراه داشت که گزیده‌هایی از آن در ادامه آمده است:

تشویق تماشاگران گرگانی بیرون از سالن

تماشاگران تیم بسکتبال شهرداری گرگان به دلیل اتفاقات پیش آمده در دیدار خانگی هفته گذشته مقابل پتروشیمی بندرامام، یک جلسه از همراهی تیم‌شان محروم شدند تا این دیدار بدون حضور آنها برگزار شود.

تعدادی از هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان با حضور خود در محوطه بیرونی سالن امام خمینی (ره) گرگان اقدام به تشویق تیم شهرشان کردند که این تشویق‌ها حتی در اوایل بازی هم ادامه داشت.

محمدمهدی ایزدپناه سرمربی تیم شهرداری گرگان که هدایت تیم بسکتبال نوجوانان کشورمان را بر عهده دارد و در ابتدای هفته با تیم ملی نوجوانان عنوان قهرمانی رقابت‌های غرب آسیا را کسب کرد، در این دیدار غایب بود تا علیرضا ایزدپناه و سیدزمان حسینی نماینده گرگان را مقابل دانشگاه آزاد هدایت کنند.

سه خطا شدن کرم احمدیان در سه دقیقه نخست

بازی از همان ابتدا با حواشی آغاز شد و کرم احمدیان بازیکن با تجربه شهرداری گرگان چند ثانیه پس از ارتکاب خطای اول، مرتکب خطای  دوم شد که این تصمیم داور، واکنش احمدیان را به دنبال داشت تا داور خطای سوم وی را هم اعلام کند، سه خطا شدن احمدیان در حالی اتفاق افتاد که فقط سه دقیقه از بازی گذشته بود و مربی تیم شهرداری وی را از زمین بازی بیرون کشید.

یاران فرزاد کوهیان عملکرد موفقی در پرتاب‌های سه امتیازی داشتند و در حالی که نتیجه ۱۹ بر هشت به سود دانشگاه بود، ایزدپناه مربی شهرداری درخواست وقت استراحت کرد، اما در نهایت این کوارتر با برتری ۲۹ بر ۱۵ دانشگاه آزاد پایان یافت.

گرگانی‌ها در کوارتر دوم عملکرد بهتری از خود نشان دادند و مهدی شیرجنگ که در این کوارتر به میدان آمده بود با دو پرتاب موفق سه امتیازی، اختلاف را کمتر کرد تا شهرداری ۱۸ بر ۱۵ پیروز این کوارتر شود، اما نتیجه نیمه اول ۴۴ بر ۳۳ به سود دانشگاه به پایان رسید.

اوایل کوارتر سوم بازی پایاپایی را از هر دو تیم شاهد بودیم، اما شاگردان کوهیان در ادامه اختلاف را به ۲۰ امتیاز رساندند تا در نهایت ۲۴ بر ۱۱ پیروز این کوارتر شوند و نتیجه در مجموع ۶۸ بر ۴۴ به سود دانشگاه آزاد باشد.

در کوارتر چهارم به دلیل اختلاف زیاد امتیاز بین دو تیم، مربی تیم شهرداری گرگان، پوریا غنودی و دانیال ایزدپناه را به میدان فرستاد و در نهایت این دیدار با برتری ۸۳ بر ۶۱ تیم دانشگاه آزاد به پایان رسید.

پایان لیگ برتر برای گرگانی‌ها

رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در این فصل بالاخره برای تیم قدیمی و ریشه دار شهرداری گرگان به پایان رسید.

نماینده گرگان از ۲۱ بازی خود در این فصل، پنج برد، ۲۱ باخت و ۳۱ امتیاز کسب کرد تا بین ۱۰ تیم لیگ، به لطف انصراف تیم لوله آ اس شیراز، در مکان نهم جدول قرار بگیرد و یکی از تلخ‌ترین فصل‌های تاریخ بسکتبال گرگان را رقم بزنند.

جذب بازیکنان بی کیفیت غیر بومی و بازیکنان خارجی ناکارآمد که در میانه راه از تیم جدا شدند، ضربه زیادی به پیکر تیم شهرداری گرگان زد و مانند همیشه به بازیکنان جوان و بومی این تیم بهایی داده نشد و خیلی از بازیکنان بومی هم در ابتدای فصل جذب نشدند.

بازیکنانی که اگر کنار تیم شهرداری گرگان بودند قطعا نتیجه‌ای ضعیف‌تر از قرار گرفتن در مکان آخر جدول لیگ برتر به دست نمی‌آوردند.

کد خبر 3961855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha