۱۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۱۹

تجلیل رایزن فرهنگی ایران در بلغارستان از سازندگان «مالیخولیا»

تجلیل رایزن فرهنگی ایران در بلغارستان از سازندگان «مالیخولیا»

محمدعلی کیانی رایزن فرهنگی سفارت ایران در بلغارستان از سازندگان «مالیخولیا» تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، محمدعلی کیانی رایزن فرهنگی سفارت کشورمان در بلغارستان از سازندگان فیلم سینمایی «مالیخولیا» که اخیرا در بخش مسابقه بین المللی بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم وارنای بلغارستان جایزه منتخب و دیپلم افتخار انجمن فیلمسازان بلغارستان را کسب کردند، تجلیل کرد. در همین راستا مرتضی آتش زمزم تهیه کننده و کارگردان فیلم و محمدرضا هدایتی و لاله اسکندری بازیگران فیلم توسط رایزن فرهنگی کشورمان در بلغارستان تجلیل شدند.

کیانی در پیامی خطاب به این هنرمندان گفت: اینک که به لطف خداوند بزرگ و منان شاهد به بار نشستن تلاش شما عزیزان و سایر عوامل و بازیگران فیلم سینمایی «مالیخولیا» و راهیابی فیلم مزبور به بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم وارنا و افتخار دریافت جایزه و دیپلم افتخار آن فیلم هستیم، شایسته و بایسته است که مراتب تقدیر و تشکر خود را تقدیم حضور کنم. بی شک استقبال گسترده از اکران این فیلم در کشور بلغارستان و انعکاس وسیع اخبار و نشست نقد و نظر فیلم در رسانه های این کشور حاصل تلاش جمعی و همه جانبه عوامل مربوط و مایه تقویت و تعمیق روابطِ فرهنگی و هنری جمهوری اسلامی ایران و بلغارستان است.

مرتضی آتش زمزم نیز با تشکر از محمدعلی کیانی گفت: توجه به موفقیت های بین المللی هنرمندان کشورمان در هر ابعادی می تواند مشوق خوب و دلگرم کننده ای برای تکرار این دست افتخارات برای سینما و دیگر عرصه عای هنری باشد.

کد خبر 4082809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha