۴ شهریور ۱۳۹۷، ۴:۳۱

آخرین اخبار زلزله تازه‌آباد کرمانشاه؛

تایید یک کشته در زلزله بامداد امروز / ۶۵ مصدوم تاکنون

تایید یک کشته در زلزله بامداد امروز / ۶۵ مصدوم تاکنون

کرمانشاه - معاون جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اخبار کشته شدن یک نفر در زلزله بامداد امروز را تایید کرد و گفت: آمار زخمی‌ها تاکنون به ۶۵ نفر رسیده است.

عادل شفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر که از دقایق اولیه وقوع زلزله در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان کرمانشاه مستقر شده است از فوت یک شهروند در روستای چم‌زرشک از توابع شهرستان ثلاث‌باباجانی در پی وقوع زلزله بامداد امروز خبر داد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کرمانشاه همچنین در مورد آمار زخمی‌ها نیز گفت: تعداد رسمی اعلام شده مصدومان زلزله ۶۵ نفر است اما احتمالا بیشتر از این میزان است.

گفتنی است، تعدادی از شهروندان ثلاث‌باباجانی نیز در تماس با خبرنگار مهر از قطع برق برخی از مناطق این شهرستان خبر می‌دهند.

بنابراین گزارش، بامداد امروز زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر تازه‌آباد از توابع استان کرمانشاه را لرزاند.

این زلزله در عمق ۸ کیلومتری زمین رخ داد و شدت آن به اندازه‌ای بود که اغلب شهرستان‌های کرمانشاه آنرا احساس کردند و به بیرون از منزل هجوم آوردند.

این زلزله ساعت ۲:۴۳ دقیقه بامداد امروز یکشنبه و در مختصات جغرافیایی  ۳۴.۶۳ درجه شمالی و ۴۶.۲۲ درجه شرقی زمین به وقوع پیوسته است.

عزیزی مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از اعزام ۸ تیم ارزیاب این جمعیت برای برآورد خسارت و کمک به این مناطق خبر داد.

همچنین بازوند استاندار کرمانشاه ساعت سه بامداد در ارتباط تلفنی با رادیو پیام اعلام کرد که تمام اعضای ستاد بحران در آماده باش کامل بوده و نیروها و امکانات موجود در منطقه پای کار هستندو به منطقه نیرو اعزام شده است.

شدت این زمین لرزه به اندازه‌ای بود که اغلب ساکنان شهرستان‌های استان ایلام و شهرستان کوهدشت در استان لرستان هم آنرا احساس کردند و به بیرون از منزل هجوم آوردند.

معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: تاکنون هیچ گونه خسارت و تلفاتی از زلزله در این استان گزارش نشده است.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری لرستان هم از آماده‌باش تیم‌های امداد و نجات لرستان خبر داد و گفت: این تیم‌ها در صورت نیاز به کرمانشاه اعزام می‌شوند.

کد خبر 4384531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha