۱۱ آذر ۱۳۹۷، ۹:۰۴

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

سازمان تبلیغات اسلامی مولود انقلاب اسلامی است

 سازمان تبلیغات اسلامی مولود انقلاب اسلامی است

زنجان-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی مولود انقلاب اسلامی است،گفت:چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید با تبیین دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب همراه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری شامگاه شنبه در دومین جلسه ستادی گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، به اهمیت، ظرافت و جایگاه چهلمین سال انقلاب اشاره کرد و گفت: با توجه به‌ویژگی محیطی، بین المللی و داخلی و بیرونی نیازمند عملیات ویژه و سنگر بانی از اصول و آرمان‌های انقلاب هستیم. 

وی بابیان اینکه خیلی جدی و فراگیر و گسترده باید به بحث چهلمین سالگرد انقلاب توجه شود، اظهار کرد: دشمن، کشورمان را زیر ذره‌بین قرار داده و جنگ روانی با  خزانه‌داری آمریکا و انگلیس برای ایجاد ناامیدی و یأس در بین مردم به راه انداخته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی با تمام قوا وارد کار شده اند، بنابراین امروز بیش‌ازپیش به نگاه هیئتی و قرآنی در جامعه نیاز است و در این میان تمام واحدهای زیرمجموعه سازمان تبلیغات اسلامی استان باید در دهه فجر حضوری حماسی داشته باشند.

صفی یاری تأکید کرد: باید تشکل‌های مذهبی و واحدهای زیرمجموعه سازمان کارنامه و عملکرد ۴۰ ساله سازمان تبلیغات اسلامی را استخراج و تبیین کنند. 

وی با بیان اینکه دشمن درصدد ایجاد یأس و ناامیدی در کشور است، افزود: دشمن سیاه نمایی می کند و می‌خواهد نقاط قوت کشورمان را به ضعف تبدیل کند. 

صفی یاری بر فعال شدن ظرفیت‌های سازمان بر تبیین و تهیه کارنامه و دستاوردهای ۴۰ ساله سازمان تبلیغات اسلامی تأکید کرد و افزود: تهیه کارنامه ۴۰ ساله سازمان تبلیغات اسلامی نیاز است و باید تهیه شود و همه جهادگونه وارد کار شوند. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بر تشکیل ستاد مردمی چهلمین سال انقلاب ذیل ستاد تأکید کرد.

کد خبر 4473223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha