۱۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۰۹

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

راهپیمایی ۱۳ آبان در ۳۰ نقطه خراسان جنوبی برگزار می شود

 راهپیمایی ۱۳ آبان در ۳۰ نقطه خراسان جنوبی برگزار می شود

بیرجند- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان ماه امسال در بیش از ۳۰ نقطه استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد ملایی ظهر شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: ستاد ۱۳ آبان ماه در سوم مهرماه جاری تشکیل و بلافاصله بعد از آن به شهرستان ها ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان ماه در حقیقت روز خاص و متعلق به قشر خاصی نیست بلکه نماد استکبار ستیزی و مقاومت است، افزود: هر کس در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه شرکت کند در واقع حمایت از مظلومین و شوریدن به ستمکاران و مستکبرین جهان را داشته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شعار سراسری ۱۳ آبان ماه امسال استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا خواهد بود، گفت: هفت کمیته مراسم، فضای مجازی، دانش آموزی، دانشجویی، مردمی، مساجد و اطلاع رسانی در ذیل ستاد ۱۳ آبان ماه تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان ماه امسال در بیش از ۳۰ نقطه استان برگزار خواهد شد، عنوان کرد: در شهرستان بیرجند نیز راهپیمایی ۱۳ آبان ماه ساعت ۹ صبح از میدان ابوذر آغاز و به میدان قدس خاتمه خواهد یافت.

حجت الاسلام ملایی ادامه داد: سخنران محوری مراسم سعید اوحدی، رئیس قرارگاه فرهنگی اربعین خواهد بود.

وی بیان کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان از اهمیت زیادی برخوردار است لذا اطلاع رسانی ها باید به صورت ویژه انجام و حضور مردم نیز تسهیل شود.

کد خبر 4761045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha