۲۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۳:۲۷

طبق دستور فرماندار میامی؛

پیگیری مهر نتیجه داد/ محله عمارت میامی ساماندهی می‌شود

پیگیری مهر نتیجه داد/ محله عمارت میامی ساماندهی می‌شود

میامی- در پی گزارش خبرگزاری مهر استان سمنان پیرامون وضعیت نابسامان محله عمارت میامی، فرماندار این شهرستان دستور رسیدگی و پیگیری درباره وضعیت این محله را داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته گذشته خبرگزاری مهر استان سمنان گزارشی را مبنی بر وضعیت نابسامان محله عمارت میامی منتشر کرد، حالا فرماندار در نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی این شهرستان به میزبانی فرمانداری دستور رسیدگی به وضعیت این محله را صادر کرد.

در گزارش خبرگزاری مهر با تیتر «رد پای اعتیاد در «محله عمارت» میامی/ پیکر نیمه‌جان احیا شود» آمده بود که محله عمارت میامی متأسفانه میزبان خیل عظیمی از کسانی است که به اعتیاد مبتلا هستند یکی از معضلات این محله همچنین فراغ بال معتادان و جولان آن‌ها در کنار سلب آسایش ساکنان محله است.

در این گزارش آمده است: محله زیبا و قدیمی عمارت میامی با مشکلات عدیده‌ای روبرو است، بی‌برنامگی مسئولان برای رفع معضلات فرهنگی از یک‌سو و از سوی دیگر عدم احساس امنیتی که مردم‌دارند سبب شده تا مردم در این محله تشویش را تجربه کنند.

در دیگر بخش گزارش می‌خوانیم: محله‌ای که می‌تواند نبض تپنده شادی و نشاط و همچنین محلی برای جذب گردشگران باشد این روزها خاکستری‌ترین اوقات خود را سپری می‌کند، اینجا مردم از همزیستی با معضلات اجتماعی احساس ناامنی می‌کنند ... باید دید مسئولان بالاخره چه زمان برای ساماندهی محله عمارت دست‌به‌کار می‌شوند... عمارت این روزها در آرزوی روزگاری خوب است.

فرماندار میامی اما در نشست صبح پنج‌شنبه کارگروه ساماندهی اجتماعی و فرهنگی میامی گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی ملزم هستند که آمار دقیقی از وضعیت محله امارت ازجمله آمار تعداد خانوار، تعداد معتادان و ... را در این محله به دست آورده و پیشنهادها خود را پیرامون حل مسائل و مشکلات و معضلات این محله آماده سازند تا در جلسه فوری که در اسرع وقت در محله عمارت با حضور مردم این محله و مسئولان دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد این پیشنهادها بررسی شود.

احمد ملایری همچنین مسئولان میامی را پیگیر وضعیت این محله کرد و افزود: شهرداری ملزم به بازرسی از بافت‌ها و منازل مسکونی خالی از سکنه و بررسی شرایط برای بهسازی و بازسازی بافت آن محله خواهد بود.

خبرگزاری مهر با تقدیر از مردم محله عمارت که در تهیه این گزارش ما را یاری کردند و همچنین با تقدیر از فرماندار شهرستان پیرامون پیگیری این موضوع، آمادگی دارد تا مشکلات مردم خوب میامی را در دیگر نقاط نیز پوشش رسانه‌ای دهد.

کد خبر 4772233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha