۲۷ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۲۴

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

وحدت و همدلی مهمترین عنصر عظمت دنیای اسلام است

وحدت و همدلی مهمترین عنصر عظمت دنیای اسلام است

نوشهر - مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، وحدت و همدلی را مهمترین عنصر برای عظمت و عزت دنیای اسلام و حفظ منافع مسلمانان ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری پیش ازظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه بزرگترین مجتمع فرهنگی قرآنی غرب استان در نوشهر ، اظهار داشت : مراکز و نهادهای فرهنگی و قرآنی باید در حوزه پژوهش های فرهنگی و دینی برنامه ریزی داشته باشند و از این پژوهش ها حمایت مادی و معنوی صورت گیرد .

وی در ادامه با اشاره به افزایش موج اسلام خواهی و معنویت در جهان ، افزود: نبی مکرم و معظم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)دین مبین اسلام را در شرایط بسیار سخت و پیچیده تبلیغ کرد و امروز هم اسلام عزیز برای همه ابعاد مختلف جامعه اسلامی برنامه دارد و تعالی و رشد جوامع اسلامی هم نیازمند مدیریت اسلامی برگرفته از سیره و منش پیامبر بزرگ اسلام ( ص) و اهل بیت (ع) است.

حجت الاسلام ناصر شکریان وحدت و همدلی را مهم ترین عنصر برای عزت و عظمت دنیای اسلام دانست و تصریح کرد:وحدت اصلی ترین عنصر برای حفظ منافع ملت های مسلمان جهان است و همه باید در شکل گیری این آرمان عزت آفرین و وحدت بخش تلاش و همت کنند و جوامع اسلامی باید از هرگونه اختلاف و تفرقه دوری کنند.

عضو شورای فرهنگ عمومی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افتتاح این مجتمع فرهنگی و قرآنی در نوشهر ، خاطرنشان کرد: این مجتمع در نوع خود در سطح استان بی نظیر است و باید از این مجتمع برای فعالیت های فرهنگی و قرآنی جوانان مومن و انقلابی این شهر بهره برادری کرد و امیدواریم این مجتمع بتواند نیازهای فرهنگی و قرآنی  همه اقشار جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان  در غرب استان را برآورده کند.

حجت الاسلام خطیبی ریاست محترم اداره تبلیغات اسلامی نوشهر نیز گفت: ساخت این مجتمع در سال ١٣٩٠ آغاز شد و بزرگترین مجتمع فرهنگی قرآنی اداره تبلیغات اسلامی در سطح استان با زیربنای هزار و ٢٥٠ متر در چهار طبقه احداث شد.

سپس حجت الاسلام مشایخ امام جمعه شهرستان نوشهر خواستار برنامه ریزی و هماهنگی جامع بین دستگاه های فرهنگی و تشکل های دینی جهت استفاده بهینه از این مجتمع شدند.

در پایان احمدی نماینده محترم مردم شریف نوشهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگرچه خدمات اداره تبلیغات اسلامی تاکنون قابل رضایت بوده است ولی باتوجه به این مجتمع عظیم انتظار است با برنامه ریزی و هماهنگی و مشارکت مبلغبن، مداحان، هیئت های مذهبی، فعالان قرآنی و سایر اقشار تاثیرگذار در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و ارزش های انقلابی قدم بردارند.

کد خبر 4775001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha