۲۴ آذر ۱۳۹۸، ۲۱:۲۰

تساوی شهرداری آستارا برابر کاسپین قزوین در یک بازی پربرخورد

تساوی شهرداری آستارا برابر کاسپین قزوین در یک بازی پربرخورد

آستارا- دیدار تیم های فوتبال شهرداری آستارا و کاسپین قزوین با نتیجه تساوی دو بر دو در یک بازی پربرخورد به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم فوتبال شهرداری آستارا و کاسپین قزوین در هفته سیزدهم و پایانی نیم فصل اول لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور عصر یکشنبه با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید.

در این دیدار حساس که با حضور تماشاگران پرشور آستارایی در ورزشگاه وحدت آستارا برگزار شد، ابتدا تیم میزبان با گل «حسین آفرین زاد» در دقیقه ۲۲ بازی پیش افتاد و «وحید علی اوسط» از تیم کاسپین قزوین در دقیقه ۴۵ گل تساوی را به ثمر رساند و هر دو تیم با تساوی راهی رختکن شدند.

در دقیقه ۸۰ بازی تیم شهرداری آستارا از روی نقطه پنالتی و توسط «حسین آفرین زاد» از حریف خود پیش افتاد. گل تساوی تیم فوتبال کاسپین قزوین را «میلاد نجفی» در دقیقه ۹۴ بازی به ثمر رساند.

تیم فوتبال شهرداری آستارا در این بازی پنج بازیکن شاخص خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

شهرداری آستارا با این نتیجه در جدول مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور از ۱۳ بازی با شش برد، سه مساوی، ۲۲ گل زده، ۱۹ گل و ۴ شکست، ۲۱ امتیازی شده و در رده چهارم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور قرار گرفت.

این دیدار با حاشیه‌هایی نیز همراه بود و در بیشتر دقایق بازی هواداران تیم فوتبال شهرداری آستارا  نسبت به عملکرد داور معترض بودند و از ناظر بازی درخواست داشتند که عملکرد ضعیف تیم داوری را به کمیته داوران فدراسیون فوتبال گزارش دهد.

همچنین در اواسط نیمه دوم این بازی با اعلام ضربه پنالتی به نفع تیم شهرداری آستارا، سرمربی تیم کاسپین قزوین تیم خود را از بازی بیرون کشید و بازی دقایقی به دلیل اعتراض تیم کاسپین قزوین متوقف شد و داور بازی در مجموع ۱۰ دقیقه وقت تلف شده برای این بازی اعلام کرد.

کد خبر 4798750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha