۲۹ آذر ۱۳۹۸، ۱۹:۳۱

رئیس اداره هواشناسی کاشان مطرح کرد:

کاهش ۲ تا ۴ درجه‌ای دما در کاشان/وقوع پدیده وارونگی دما

کاهش ۲ تا ۴ درجه‌ای دما در کاشان/وقوع پدیده وارونگی دما

کاشان - رئیس اداره هواشناسی کاشان از کاهش ۲ تا ۴ درجه‌ای هوا در روزهای آینده خبر داد و گفت: از شنبه به مدت سه روز شاهد پدیده وارونگی دما در کاشان و آران و بیدگل هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس ارغوانی عصر جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هموطنان و همشهریان عزیز قبل از هرگونه اعتماد به اخبار منتشر شده در فضای مجازی و انتشار آنها صحت و سقم آن را بررسی کنند، اظهار داشت: لازم است هموطنان هرگونه اخبار مربوط به پیش بینی هوا را از طریق تارنمای رسمی هواشناسی به آدرس IRIMO.IR دنبال کنند.

وی همچنین دریافت پیامک از شماره‌های معتبر سازمان هواشناسی کشور را یکی دیگر از راه‌های دریافت اخبار معتبر هواشناسی دانست و ابراز داشت: رسانه ملی و خبرگزاری‌های معتبر از دیگر راه‌های دریافت اخبار معتبر هواشناسی است.

رئیس اداره هواشناسی کاشان با اشاره به انتشار اطلاعیه‌ای موسوم به ۴۰۲ در فضای مجازی که به سازمان هواشناسی نسبت داده شده است، تصریح کرد: صدور این اطلاعیه که با مضمون بارندگی‌های خیلی شدید در هفته آینده است به هیچ عنوان از طرف سازمان هواشناسی صادر نشده و کذب محض است.

وارونگی دما در کاشان و آران و بیدگل از شنبه به مدت سه روز اتفاق می‌افتد

ارغوانی در بخش دیگری از سخنان خود از استیلای هوای پایدار و نفوذ هوای سرد به مناطق کاشان و آران و بیدگل از ابتدای روز شنبه خبر داد و خاطرنشان کرد: مهمترین علت این استیلای هوا که تا روز دوشنبه ادامه دارد پدیده وارونگی دما است.

وی از کاهش ۲ تا ۴ درجه‌ای هوا طی این روزها خبر داد و افزود: کاهش دید افقی در ابتدای روز و افزایش آلاینده‌های جوی از جمله آثار وارونگی دما در سه روز ابتدایی هفته در کاشان و آران و بیدگل خواهد بود.

کد خبر 4802937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha