۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۷:۲۲

رئیس دانشگاه کاشان:

ارائه سالانه بیش از ۱۰۰۰ پایان‌نامه دانشجویی در دانشگاه کاشان

ارائه سالانه بیش از ۱۰۰۰ پایان‌نامه دانشجویی در دانشگاه کاشان

کاشان - رئیس دانشگاه کاشان از ارائه سالانه بیش از یک هزار رساله و پایان نامه دانشجویی در دانشگاه کاشان توسط دانشجویان و محققین این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس زراعت بعداز ظهر شنبه در دیدار با شهردار کاشان با بیان اینکه دانشگاه کاشان آماده ارائه خدمات علمی و پژوهشی به مجموعه شهری و دیگر دستگاه‌های اجرایی و خدماتی شهرستان و ایران اسلامی است، اظهار داشت: ارتباط دانشگاه با دیگر نهادها و ادارات می‌تواند نقش موثری در حل مشکلات مردم داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه کاشان در زمینه ارتقای فرهنگ شهروندی، مشارکت و مسئولیت پذیری شهروندان آماده تعامل با مدیریت شهری کاشان است، ابراز داشت: بسیاری از هزینه هایی که در شهر می‌شود هدفمند نیست و با انجام خدمات علمی پژوهشی می‌توان در بهبود فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده قدم‌های موثری برداشت.

تشکیل معاونت نوآوری و اقتصادی برای اولین بار در دانشگاه کاشان

رئیس دانشگاه کاشان با بیان اینکه در بین دانشگاه‌های سراسر ایران برای اولین بار در دانشگاه کاشان معاونت نوآوری و اقتصادی تشکیل شده است، تصریح کرد: این معاونت به منظور ارتباط موثر با صنعت و همچنین تجاری سازی علم شکل گرفته است.

وی با اشاره به ارائه بیش از یک هزار رساله و پایان‌نامه دانشجویی در دانشگاه کاشان توسط محققین و پژوهشگران این دانشگاه خاطرنشان کرد: از این ظرفیت عظیم می‌توان به بهترین نحو برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری شهرستان کاشان استفاده کرد.

تاسیس صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه کاشان با سرمایه اولیه ۱۰۰ میلیارد ریال

زراعت در بخش دیگری از سخنان خود همچنین از تاسیس صندوق پژوهش و فن‌آوری دانشگاه کاشان خبر داد و اذعان داشت: این صندوق با سرمایه اولیه ۱۰۰ میلیارد ریال و به منظور حمایت از ایده‌ها و طرح۲های خلاقانه اساتید و دانشجویان دانشگاه کاشان تشکیل شده است.

وی اعطای وام و تسهیلات به اشخاص حقیقی و حقوقی در حوزه فن‌آوری، صدور ضمانت‌نامه مورد نیاز شرکت‌های دانش بنیان، تامین سرمایه خطرپذیر و مشارکت در طرح‌های فن آورانه را از جمله اهداف تاسیس این صندوق دانست و تاکید کرد: امیدواریم با تاسیس این صندوق و همچنین پارک علمی و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی شاهد تجاری سازی ایده‌های خلاقانه پژوهشگران و محققین دانشگاه کاشان باشیم.

کد خبر 4834595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha