۱۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۰۲

فرمانده انتظامی بهار خبر داد:

کشف بیش از ۵۱ میلیارد ریال مرغ قاچاق در بهار

کشف بیش از ۵۱ میلیارد ریال مرغ قاچاق در بهار

بهار - فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۱۷۲ هزار و ۳۴۰ قطعه مرغ قاچاق به ارزش ۵۱ میلیارد و ۷۰۲ میلیون ریال طی سال جاری توسط مأموران پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مأموران انتظامی شهرستان بهار با پایش محورهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی، پس از مشارکت و همدلی مردم و بسیج تمام امکانات در سال جاری که به تدبیر رهبر انقلاب سال رونق تولید نام گرفته، موفق به کشف ۱۷۲ هزار و ۳۴۰ قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز شدند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش مرغ‌های کشف شده را بالغ بر ۵۱ میلیارد و ۷۰۲ میلیون ریال ارزیابی کرده‌اند، افزود: تعداد ۱۰۵ نفر متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار بابیان اینکه پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد از توقیف یک دستگاه وانت حامل کفش و لباس‌های های قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: مأموران بخش انتظامی صالح آباد، حین گشت زنی به یک دستگاه وانت که از مسیر سنندج به سمت همدان در حال حرکت بود مشکوک شدند که پس از هماهنگی‌های لازم خودرو مذکور را متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از خودرو توقیف شده ۸۰ جفت کفش و ۴۵۰ کیلو گرم پوشاک و البسه تاناکورا خارجی قاچاق به مارک‌های مختلف کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار بیان کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است که جهت بررسی بیشتر به همراه ۲ نفر متهم دستگیر شده به مراجع ذیصلاح قضائی معرفی شدند.

کد خبر 4868036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha