۱۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۱۹

فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک لنگرود:

اعزام ۶۶ پزشکیار تیپ میرزا کوچک برای کمک به پرستاران و پزشکان

اعزام ۶۶ پزشکیار تیپ میرزا کوچک برای کمک به پرستاران و پزشکان

لنگرود- فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک لنگرود از اعزام ۶۶ پزشکیار این تیپ برای کمک به پرستاران و پزشکان در مقابله با ویروس کرونا به مراکز درمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین مصطفی پور پنجشنبه در این باره به خبرنگاران با اشاره به اینکه سپاه پاسداران همیشه در بحران‌ها و حوادث در کنار مردم بوده است، اظهار کرد: یکی از وظایف سپاه کمک به مردم است.

وی با بیان اینکه برای مقابله با گسترش ویروس کرونا سپاه نیز از تمام ظرفیت‌های خود در کنار سایر دستگاه‌ها و نهادها استفاده می‌کنند، گفت: با توجه به کمبود کادر درمانی در بیمارستان‌های استان مقرر شد پزشک یاران تیپ میرزا کوچک خان برای کمک پرستاران و پزشکان اعزام شوند.

سردار حسین مصطفی پور با اشاره به اینکه با موافقت فرمانده نیروی زمینی سپاه ۶۶ نفر از پزشکیاران سپاه در این کار مشارکت می‌کنند، افزود: تیپ نیروی زمینی آمادگی اعزام ۱۰۰ پزشکیار را به مراکز درمانی استان گیلان دارد.

وی با بیان اینکه نیروهای این تیپ در چند روز گذشته در گندزدایی و ضد عفونی کردن اماکن عمومی در شهرستان‌های شرق گیلان مشارکت کرده‌اند، تصریح کرد: مرحله دوم این کار از فردا انجام می‌دهند.

کد خبر 4870959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha