۱۹ اسفند ۱۳۹۸، ۲۰:۱۸

امام جمعه شادگان :

حفظ آرامش و رعایت بهداشت فردی تنها راه مبارزه با ویروس کرونا است

حفظ آرامش و رعایت بهداشت فردی تنها راه مبارزه با ویروس کرونا است

شادگان- امام جمعه شادگان گفت: حفظ آرامش ، رعایت بهداشت فردی و عمومی تنها راه مبارزه با ویروس کرونا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از همه شهروندان و روستاییان این شهرستان می‌خواهم که نکات بهداشتی و توصیه‌های پزشکی را با جدیت هر چه بیشتر رعایت کنند تا شاهد جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری و ریشه‌کن شدن آن باشیم.

وی افزود: همان‌طور که شاهد هستیم این روزها نماز جمعه و جماعات شهرستان شادگان در راستای پیشگیری از انتقال این ویروس برگزار نمی‌شود و توصیه ما به همه مردم رعایت اصول اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و پزشکان جهادگر است.

امام جمعه شادگان با بیان اینکه رعایت توصیه‌های بهداشتی برای حفظ سلامتی مهم است، ادامه داد: مردم با پرهیز از دست دادن و روبوسی، حضور نیافتن در اجتماعات و محیط‌های پر رفت و آمد از شیوع بیماری پیشگیری کنند.

وی در ادامه گفت: پیام‌های مقام معظم رهبری (دام ظله العالی) و مراجع معظم تقلید، بزرگان مبنی بر رعایت ضوابط بهداشت و تأمین سلامت، از مردم استدعا دارم حد الامکان از تجمعات و مراسمات غیرضروری (مانند جشن‌های عروسی و مجالس ترحیم و…) خودداری کرده و یا به حداقل برسانند.

حجت الاسلام شرفی تصریح کرد: مردم از رفت و آمدهای غیرضروری، سفرهای غیرضروری و اجتماعات شدیداً پرهیز کرده و رعایت بهداشت فردی و عمومی داشته و بهداشت اولیه را پیرامون خود و همچنین شستن دست و مراقب بودن از چشم و بینی و دهان را حتماً رعایت کنند.

وی همچنین از عزیزانی که مراسم ترحیم، و مراسم عروسی خود را در راستای توصیه‌های پیشگیری از این ویروس لغو کردند، صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

امام جمعه شادگان در پایان از مردم این شهرستان درخواست کرد که با رعایت نکات بهداشتی، آرامش خود را حفظ کنند.

کد خبر 4874126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha