۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۵۸

در گفتگو با مهر اعلام شد؛

بازرسی برای عدم عرضه قلیان ادامه دارد/ تذکر به سفره‌خانه‌ها

بازرسی برای عدم عرضه قلیان ادامه دارد/ تذکر به سفره‌خانه‌ها

کرج - سرپرست معاونت گردشگری استان البرز با اشاره به اینکه بازرسی برای عدم عرضه قلیان در واحدهای پذیرایی و سفره‌خانه‌ها ادامه دارد، گفت: تذکر لازم ارائه می‌شود.

علی عبادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازدیدهایی که طی دو هفته گذشته از واحدهای پذیرایی استان البرز انجام شده، اظهار کرد: ممنوعیت سرو قلیان در این واحدها به منظور مقابله با شیوع کرونا ویروس مورد توجه ویژه بوده و خوشبختانه موردی از ارائه قلیان در واحدهای پذیرایی زیرمجموعه گردشگری استان مشاهده نشد.

وی با توجه به شیوع کرونا و کاهش حجم مشتریان بسیاری از واحدهای پذیرایی استان، گفت: بسیاری از واحدها موقتاً فعالیت خود را متوقف کرده اند زیرا با توجه به شرایط اقتصادی توجیهی ندارد که به فعالیت ادامه دهند.

سرپرست معاونت گردشگری استان البرز با تاکید بر اینکه بیش از ۱۰۰ واحد پذیرایی از میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مجوز فعالیت دارند، گفت: این واحدها بیشتر در محور کرج - چالوس و یا جاده آتشگاه قرار دارند.

عبادی اضافه کرد: خوشبختانه با هماهنگی انجمن حرفه‌ای واحدهای پذیرایی و سفره خانه‌های سنتی استان طی روزهای گذشته عدم سرو قلیان به خوبی رصد شده است.

وی در بخش دیگری با تاکید بر اینکه سرو قلیان به یقین در سطح چایخانه‌ها و قهوه خانه‌ها بیشتر از واحدهای پذیرایی است، گفت: تمامی سفره خانه‌های زیر مجموعه میراث فرهنگی البرز نیز این دستورالعمل را به خوبی رعایت کرده و در بازرسی‌های نامحسوس تخلفی گزارش نشده است.

خوشبختانه با هماهنگی انجمن حرفه‌ای با اشاره به اینکه از واحدهای پذیرایی و سفره خانه‌های زیرمجموعه میراث فرهنگی استان البرز طی دو هفته گذشته سه مرحله بازدید انجام شده است، گفت: در هر مرحله تذکرات مربوطه و دستورالعمل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ارائه شده است.

کد خبر 4874618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha