۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۲۶

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی خبر داد؛

اختصاص ۵.۵میلیارد ریال برای تهیه اقلام بهداشتی بیماران صعب العلاج

اختصاص ۵.۵میلیارد ریال برای تهیه اقلام بهداشتی بیماران صعب العلاج

اراک- مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی از اختصاص حدود ۵.۵ میلیارد ریال بودجه به منظور تهیه اقلام بهداشتی برای بیماران خاص و صعب العلاج تحت حمایت این نهاد در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، قنبر موسی نژاد گفت: با توجه به گسترش و شیوع بیماری کووید -۱۹ در کشور و در راستای حمایت از مددجویان تحت حمایت امداد، حدود ۵.۵ میلیارد ریال بابت تهیه اقلام بهداشتی پنج هزار و ۵۲۱ خانوار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی با اولویت بیماران خاص، صعب العلاج و سالمندان اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: این مبلغ برای چهار هزار و ۴۹۱ خانوار سالمند زمین گیر و مبتلا به بیماری تنفسی با سرانه ۸۰ هزار تومان و برای ۱۰۳۰ خانوار دارای بیمار خاص و صعب العلاج با سرانه ۱۷۰ هزار تومان به صورت نقدی واریز شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اینکه گروه‌های حساس و مستعد بیماری از میان مددجویان تحت حمایت شناسایی شده، گفت: کمیته امداد از ابتدای شیوع بیماری کرونا با همکاری خیران اقدام به توزیع اقلام بهداشتی در بین افراد تحت پوشش کرده است.

موسی نژاد عنوان کرد: تمامی دفاتر کمیته امداد در سطح استان و مراکز نیکوکاری آماده دریافت اقلام بهداشتی برای توزیع بین خانوارهای تحت حمایت در معرض خطر است.

کد خبر 4874713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha