۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۹:۰۲

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خبر داد:

۳۳ عامل احتکار در خراسان رضوی دستگیر شدند

۳۳ عامل احتکار در خراسان رضوی دستگیر شدند

مشهد ـ فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری ۳۳ متهم و کشف محموله‌های احتکاری مواد ضدعفونی کننده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدکاظم تقوی گفت: در اجرای طرح‌های ضربتی مقابله قاطعانه با احتکارکنندگان اقلام مورد نیاز مردم و مواد ضدعفونی کننده، تیم‌های پلیس آگاهی و امنیت عمومی خراسان رضوی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: مأموران انتظامی در اجرای این عملیات گسترده و بی‌امان ۳۳ عامل اصلی احتکار اقلام مورد نیاز شهروندان را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

وی ادامه داد: پلیس پس از تکمیل تحقیقات اولیه با هماهنگی مقام قضائی، متهمان را دستگیر و در این عملیات یک هزار و ۱۴۵ لیتر مایع دستشویی، ۱۶ هزار و ۶۰۲ عدد ژل ضدعفونی کننده، یک هزار و ۱۱۵ لیتر الکل، ۷ هزار و ۲۶۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده، ۹۰۲ هزار و ۲۸۰ جفت دستکش، ۲۹۱ هزار و ۵۰۴ عدد ماسک و ۶۹ هزار پد الکلی احتکاری کشف کرد.

سردار تقوی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده‌اند، گفت: از شهروندان عزیز انتظار داریم ضمن توجه هوشیارانه به توصیه‌های مراقبتی و بهداشتی، در صورت کسب هرگونه اطلاعاتی در رابطه با احتکار کالا و لوازم مورد نیاز مردم، مراتب را به فوریت‌های پلیسی گزارش دهند تا سودجویان قانون‌شکن دستگیر و به دستگاه قضائی معرفی شوند.

کد خبر 4878277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha